مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز زعفرانی پسته بادام کیلویی تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات گز کیلویی تازهتولیدات گز زعفرانی چگونه اند؟پرفروش ترین نوع گز پسته بادام تولید شده در بازارمرکز خرید گز پسته بادام تازه کیلویی
فروش گز بادام زعفرانی

خرید گز کیلویی تازه و درجه یک پسته بادام این بخش همراه با عرضه، فروش و تولید براساس نوع تقاضای بازار از طعم های گوناگونی چون زعفرانی روانه ی بازار مصرف می گردد بنابر درصد های متفاوت اما با قیمت های مناسب.

خرید گز کیلویی تازه

معرفی تولیدات گز کیلویی تازه

گز را همانطور که دیده ایم در بازار فروش بصورت های کیلویی و بسته بندی شده عرضه می گردد و مبنای سفارشات خرید هر بخشی متفاوت از یکدیگر بوده اند به این ترتیب که بخشی از بازار خواهان سفارش و خرید گزهای بسته بندی و بخشی دیگر درصدد تهیه و خرید گز کیلویی بوده اند.

خرید گز کیلویی تازه

اما تولیدات صورت گرفته از گز کیلویی را می توان هر یک از مدل برش های گزی نام برد و تنوع صورت گرفته در تولید گزهای کیلویی مربوط به نوع مغز و درصد با طعم های لحاظ شده برای گز پس در ادامه به ارائه ی برخی از طعم های پرطرفدار گزهای کیلویی می پردازیم که عبارتنداز:

  1. گز تازه با طعم زعفرانی
  2. گز تازه با طعم انگبین
  3. گز تازه با طعم ترنجبین
  4. گز تازه با طعم شیرخشت
  5. گز تازه با طعم بیدمشک

تولیدات گز زعفرانی چگونه اند؟

ما در این بخش به تولیدات گز کیلویی تازه از طعم زعفرانی پرداخته ایم. این تولیدات گز زعفرانی را از نوع گزهای لقمه ای با سکه ای می توان دید که علاوه بر نوع بسته بندی کادویی در نوع سفارشات کیلویی نیز تهیه می گردد.

خرید گز کیلویی تازه

تولیدات گز زعفرانی همراه با مغزهای پسته ای بوده اند که از درصد های متفاوت تشکیل می شوند اما بنابر نوع تقاضای بازار می توان دید که از نوع گز زعفرانی مغز بادام نیز تولید گردیده اند. بنابراین درصد های متفاوت تولیدی از گز زعفرانی پسته بادام در بازار فروش عبارتنداز:

  • گز زعفرانی_ ۱۸ درصد
  • گز زعفرانی_ ۲۸ درصد
  • گز زعفرانی_ ۳۲ درصد
  • گز زعفرانی_ ۳۸ درصد

پرفروش ترین نوع گز پسته بادام تولید شده در بازار

گز از نوع مغزدار را در درجه ی اول می توان از نوع گزهای پسته بادام تهیه کرد که البته تولیدات دیگر انواع مغزها در گز را می توان دید مانند گز گردویی و یا گز بادام زمینی که البته تماما بصورت سفارشی براساس تقاضای خریدار تهیه می گردد.

فروش گز بادام زعفرانی

ولی مدل های پرطرفدار و پرفروش از گزهای پسته بادام تولید شده همانطور که گفتیم بستگی به نوع تقاضای بازار هر بخشی دارد و اغلب سفارشات خرید گز پسته بادام کیلویی از پایین ترین درصد تا درصد های متوسط مغز پسته بادام را خریدار هستند مانند:

  • گز پسته بادام ۵%
  • گز پسته بادام ۱۰%
  • گز پسته بادام ۱۸%
  • گز پسته بادام ۲۸%

مرکز خرید گز پسته بادام تازه کیلویی

پس به این ترتیب می توانید در این بخش سفارش تولید هر نوع گز کیلویی اعم از بی مغز تا مغزدار را با بهترین قیمت تهیه نماید. تولیدات تازه ی گز زعفرانی پسته بادام این بخش گرچه در مدل های کیلویی از درصد های ۱۸% تا ۲۸% بصورت فله ای موجود هستند.

گز معراج اصفهان

نمونه های بسته بندی کادویی ان در وزن های مختلف از درصد های متفاوت نیز موجود هستند به عبارتی براساس وزن های مختلف تا حدودی با اختلاف نرخ قیمت فروش همراه هستند که بسته بندی های موجود از گز زعفرانی پسته بادام اعم از:

  1. گز زعفرانی_ پاکتی ۲۵۰ گرمی
  2. گز زعفرانی_ پاکتی ۴۵۰ گرمی
  3. گز زعفرانی_ کادویی ۴۰۰ گرمی
خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید