مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز پسته شکلاتی زعفرانی پشمک آدلین

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع گز پسته ای در کشورمعرفی تولیدات گز پسته زعفرانی آدلیننمایندگی خرید و فروش گز پشمک تبریز
گز پسته پشمک

گز پسته پشمک

گز پسته پشمک را می توان یکی از چند مدل های تولید شده ی گز در بازار کشور معرفی کرد که بسیار متفاوت تر از نوع تولیدات گز اصیل ایرانی بوده اند، و در این بخش می توانید این خرید گز پشمک پسته ای را از نوع روکش دار شکلاتی با طعم زعفرانی برند آدلین خریداری نماید با قیمت مناسب.

لیست انواع گز پسته ای در کشور

این لیستی که از تولیدات گز پسته ای در ایران را می توان نام برد و معرفی کرد لیستی از تولیدات گز قطب های چون اصفهان، بلداجی با تبریز را می توان در این رده قرار داد و معرفی کرد و می دانیم که قطب اصلی تولیدات گز اصیل و سنتی ایرانی اصفهان با بلداجی بوده است و این قطب تولیدی گز تبریز را می توان متفاوت تر از نوع گز اصیل ایرانی نام برد. در اصل ترکیبی از تنقلات شیرینی چون پشمک با گز مخلوط شده و تهیه گردیده است.

گز پسته پشمک

پس در بخش های مختلف از واحدهای تولیدی گز این تولیدات گز مغز پسته ای را دارا بوده اند حالا در انواع مدل های مختلف از تولیدات که ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارند به این ترتیب می توانند از طعم های متفاوت، درصد مغزهای بالا و پایین و … همراه بوده باشند که برای دسته بندی کردن این انواع گز پسته ای در بازار کشور می توان این طور بیان کرد این انواع متنوع از گزهای پسته ای را چون:

  • گز پسته ای پشمک
  • گز پسته ای بستنی
  • گز پسته ای لقمه ای
  • گز پسته ای شکلاتی
  • گز پسته ای آردی
  • گز پسته ای سکه ای
  • گز پسته ای زعفرانی
  • گز پسته ای نارگیلی
  • گز پسته ای بیدمشکی
  • و … .

گز پسته پشمک

معرفی تولیدات گز پسته زعفرانی آدلین

و با اینکه هر گزی در بازار خصوصیت های خود را دارا بوده است بخشی از توزیعات صورت گرفته ی یک محصول مربوط به برند عرضه کننده ی ان بوده و گز هم شامل برندهای گوناگون از نام های تجاری مختلفی همراه می باشد که به نوبه ی خود هر یک شهرت خاصی را در بازار فروش دارا بوده اند. انچه از تولیدات گز پسته ای در این بخش ارائه گردیده است مربوط به تولیدات گز پسته پشمکی بوده و این گز پسته پشمک را از دسته تولیدات گز تبریز می توان معرفی کرد. برندهای تولید کننده ی متعددی را نیز این محصول جدید از گزها را تشکیل داده که شامل برندهای چون:

  1. گز پسته پشمک_ آدلین
  2. گز پسته پشمک_ حاج عبداله
  3. گز پسته پشمک_ دوستی
  4. گز پسته پشمک_ آرامیس

این تولیدات گز پسته پشمکی که ترکیبی از مایه ی گز با پشمک بوده است مخلوطی از مغزهای چون پسته را نیز دارا بوده است و بصورت لقمه های شکلاتی از یک روکش شکلات با طعم های چون شیری و یا زعفرانی همراه می باشد و نوع بسته بندی را می توان سلفون دوسرپیچ فله ای با مدل بسته بندی کادویی معرفی کرد.

گز پسته پشمک

نمایندگی خرید و فروش گز پشمک تبریز

بنابر وجود نمایندگی های پخش و فروش در نقاط مختلف کشور از برندهای گز اصفهان بلداجی، تولیدات گز و یا پشمک تبریز نیز همانند سایر برندهای تولید کننده شامل این نمایندگی های فروش در سطح کشور بوده است که این بخش از بازار گز ایرانی عرضه کننده ی این محصولات از قبیل گز پشمک و سایر مدل های تولیدی از پشمک الیافی لقمه ای و انواع گز پسته ای و غیره با نازلترین نرخ قیمت های فروش می باشد.

گز پسته پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید