مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قيمت خريد عمده انواع گز بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سوغات بام ايران گز بلداجیعمده تولیدات انواع گز بلداجیبرترین های تولید کننده ی گز قطب ایران بلداجیخرید عمده انواع گز بلداجی با قیمت مناسب مستقیم
عمده انواع گز بلداجی

عمده انواع گز بلداجی که متشکل از اقسام رنگارنگ و گوناگون گزهای لقمه ای آردی و شیرینی دانمارکی در تهران بوده است براساس نوع توليداتی که صورت می گيرد هر يک همراه با قيمت های فروش متفاوت اما مناسب در اين مرکز پخش بوده است.

عمده انواع گز بلداجی

[toggle title=”بلداجی برند ملی بازار گز ایران” state=”open”]چهارمحال و بختياری با توليد گز با کيفيت و به دست آوردن بازارهای داخلی و جهانی در حال تبديل شدن به قطب اول توليد گز در ايران است و گز توليدی شهر بلداجيیاين استان هم اکنون به‌عنوان معروف‌ترين گز ايران شناخته شده است.[/toggle]

عمده انواع گز بلداجی

سوغات بام ايران گز بلداجی

گز يکي از شيرينی های سنتی و ملی ايران بوده است و بلداجی با اصفهان قطب های توليدی گز کشور بوده اند. اين سوغات بام ايران گز بلداجی در انواع گوناگونی که در بازار امروزی موجود هستند تهيه و توليد می گردد و با وجود گردشگران بسيار در فصل های مختلف سال سفارشات خريد انواع مختلفی از گزهای بلداجی صورت می گيرد. که البته در این بخش می توان به وجود دیگر سوغاتی های محلی نیز اشاره کرد اما پرطرفدارترین و معروف ترین سوغاتی این منطقه گز بوده است.

عمده انواع گز بلداجی

عمده تولیدات انواع گز بلداجی

اما عمده انواع گز بلداجی و بیسکویت کرم دار ایرانی که در این قطب تولید گردیده است چیست این بوده که شامل تولیدات انواع و اقسام گوناگون گزها اعم از گزهای لقمه ای تا گزهای آردی بوده است. حال وجود این دو مدل گز را می توان در دسته های مختلفی دید که تقسیم بندی شده اند. دسته های از تنوع در تولید را شامل می شوند.

عمده انواع گز بلداجی

اگر بخواهیم تک تک به معرفی این انواع گز بلداجی پرداخت می توان به وجود گزهای از نوع سنتی تا صنعتی با دنیای از طعم های گوناگون نام برد که شرح مختصری از تولیدات صورت گرفته ی این انواع گز بلداجی عبارتنداز:

  1. گز لقمه ای پسته بادام
  2. گز آردی پسته بادام
  3. گز لقمه ای بی مغز
  4. گز آردی لقمه انگبینی
  5. گز آردی لقمه شیرخشتی
  6. گز لقمه ای شکلاتی
  7. گز سوهانی لقمه ای
  8. گز لقمه ای مغزدار ۵% تا ۴۲%
  9. گز آردی مغزدار ۱۰%تا ۴۲%
  10. و … .

عمده انواع گز بلداجی

برترین های تولید کننده ی گز قطب ایران بلداجی

بلداجی در اصل یک قطب تولیدی گز در کشور بوده با این وجود در خود می تواند کارخانجات با کارگاه های تولیدی بسیاری جای داده باشد که وجود تک تک این واحدهای تولیدی تولیداتی از انواع و اقسام گوناگون گزها را دارا بوده اند. البته هر یک تولیدات را با نام های تجاری مختلفی روانه ی بازار مصرف می کنند.

گز پسته بادام

حال اینکه برترین های برند تولید کننده ی گز بلداجی که در بازارهای کشور نیز معروف و مشهور بوده است کدام می باشد می توان گفت تمامی انها تولید کنندگانی مطرح هستند اما برخی به نوعی شناخته تر شده در بازار بوده اند مانند:

  • گز اصلی شاهکار بلداجی
  • گز اثلی ۳۰۳ بلداجی
  • گز ملت بلداجی
  • گز فردوس بلداجی
  • گز طلایی بلداجی
  • گز قدس بلداجی
  • گز اصلیان بلداجی

عمده انواع گز بلداجی

خرید عمده انواع گز بلداجی با قیمت مناسب مستقیم

اما برای خرید عمده انواع گز بلداجی در سرتاسر بازار کشور با قیمت مناسب می توانید در این مرکز که یک فروش مستقیم از درب کارخانه صورت می گیرد خریداری نماید. در این خرید مستقیم و عمده از تولیدات انواع گز بلداجی بهترین های نرخ قیمت از انواع گز را تهیه می نماید که جهت پخش بازار داخل با صادرات عرضه می گردد.

گز پسته بادام

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید