مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز آجیلی نوقا تبریز تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز تازه تبریز عرضه در بازار فروشگز نوقا چیست؟گز آجیلی چگونه گزی است؟مرکز خرید گز تازه تبریز با قیمت ارزان
قیمت گز آجیلی تبریز

قیمت گز آجیلی تبریز براساس تنوعی که در تولیدات موجود در بازار هستند متغیر به فروش می رسند که برای خرید های عمده از گز نوقا آجیلی تازه تبریز و بیسکویت با روکش شکلات می توانید در این مرکز به همراه سایر محصولات تولیدی از شیرینی جات های تبریز را نیز سفارش دهید من جمله پشمک.

گز آجیلی نوقا

[toggle title=”سوغات تبریز چیست؟” state=”open”]تبریز کلان‌شهری در شمال غربی ایران است که ازنظر اقتصادی و صنعتی اهمیت فراوانی دارد. سوغاتی‌های خوراکی تبریز مانند بیسکویت باراکا متنوع است و برای هر سلیقه‌ای در تبریز چیزی پیدا می‌شود.سوغاتی‌های خوشمزه و معروف تبریز عبارت‌اند از آجیل، باقلوا، قرابیه، نوقا، راحت‌الحلقوم، لبنیات و پنیر.[/toggle]

قیمت گز آجیلی تبریز

انواع گز تازه تبریز عرضه در بازار فروش

همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم وجود انواع گز تازه تولید در تبریز را مجموعه گزهای چون گز آجیلی با نوقا تشکیل داده است که شیوه ی تولیدی هر یک می توان گفت یکسان اما در مراحلی می توان تفاوت را در بین انها دید تهیه تولید و عرضه ی بازار می شوند.

قیمت گز آجیلی تبریز

در کنار وجود این دو مدل گز چون گزهای آجیلی با نوع شامل تولیدات گزهای لقمه ای بدون مغز نیز بوده اند که در اکثریت مواقع بصورت فله ای کیلویی به فروش می رسد فروشی که همراه با سفارشات ارسالی و صادرات به کشورهای مختلف چون همسایه را شامل می گردد.

قیمت گز آجیلی تبریز

گز نوقا چیست؟

نوقا می توان یکی دیگر از شیرینی‌های سنتی تبریز نام برد که در واقع متعلق به اروپای جنوبی و خاورمیانه بوده و در ایران هم طرفداران زیادی پیداکرده است. نوقا نوعی شیرینی از خانواده گز بوده و از سفیده تخم‌مرغ، شکر، گردو و وانیل تشکیل شده است. که گاهی در تهیه ی ان از نان میکادو نیز استفاده می گردد. البته از دیگر نمونه های تولیدی و موجود از گزهای نوقا در بازار تبریز اعم از:

  1. گز نوقا زعفرانی
  2. گز نوقا کاکائویی
  3. گز نوقا دو رنگ

قیمت گز آجیلی تبریز

گز آجیلی چگونه گزی است؟

گز آجیلی نیز همانند نوع گز نوقا بوده است با این تفاوت که در تهیه و تولید ان از مغزهای جورواجور استفاده می گردد در اصل مخلوطی از انواع و اقسام گوناگون آجیل ها همراه می باشد که در نوع گزهای آجیلی تک مغز نیز تهیه و عرضه ی بازار شده اند که معروف هستند به گز آجیلی چون:

  • گز آجیلی گردویی
  • گز آجیلی پسته ای
  • گز اجیلی فندوق
  • گز آجیلی مخلوط

قیمت گز آجیلی تبریز

مرکز خرید گز تازه تبریز با قیمت ارزان

مرکز خرید گز تازه تبریز در ایران که همراه با سفارشات عمده جهت پخش در بازارهای سراسری کشور با صادرات بوده است این مرکز بهترین فرصت برای عمده خریداران گز بوده است. قیمت گز تبریز در مجموع از قیمت های گز اصیل و سنتی قطب تولیدی کمتر بوده است و در این مرکز نیز تولیداتی تازه از گز تبریز در مدل های مختلف بسته بندی با نوع فله ای به فروش می رسد.

قیمت گز آجیلی تبریز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید