مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز معراج اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست پرفروش ترین تولیدات گز معراج در ایرانلیست قیمت محصولات گز معراجفروشگاه اینترنتی فروش گز خوب اصفهان
گز معراج اصفهان

گز معراج اصفهان در بازار بنابر وجود تنوع در تولیدات خود با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد که برای خرید عمده ی هر یک از تولیدات گز این برند به قیمت درب کارخانه می توانید در این مرکز فروش اینترنتی سفارشات خود را به ثبت رسانید.

گز معراج اصفهان

[toggle title=”شرکت گز معراج اصفهان” state=”open”]این واحد تولیدی در سال ۱۳۳۵ (۱۹۵۶ میلادی) توسط استاد سید محمود دردشتی از اساتید و خبرگان بزرگ در صنعت گز بنا نهاده شد و هم اکنون با برندهای معراج و شاهرضا به فعالیت خود ادامه میدهد. مفتخر به کسب افتخارات ذیل می باشد واحد برتر و نمونه صنایع غذایی توسط سازمان غذا و دارو واحد برتر و نمونه سازمان صنعت، معدن و تجارت[/toggle]

گز معراج اصفهان

لیست پرفروش ترین تولیدات گز معراج در ایران

خب پس این برند گز معراج اصفهان یکی از شناخته شده ترین و یا در اصل می توان کهن ترین برند تولیدی گز در قطب ایران نام برد که لیستی از تولیداتی مرغوب و درجه یک انواع گزها از قبیل لقمه ای تا گزهای آردی با سکه ای را شامل می باشد.

گز معراج اصفهان

وجود این سه مدل گز معراج هر یک طرح های متفاوتی از بسته بندی را شامل می شوند البته طعم های اصیل و سنتی انگبین های گیاهی را نیز دارا هستندکه در این بخش قصد داریم یک لیست از پرفروش ترین تولیدات گز معراج در بازار ایران را نام ببریم. از قبیل گزهای چون:

  1. گز آردی شمش طلا
  2. گز آردی شمش نقره ای
  3. گز لقمه ای طرح طلایی نقره
  4. گز لقمه ای طرح درباغی
  5. گز لقمه ای طرح خاتم کلاسیک
  6. گز لقمه ای طرح شاهرضا
  7. گز لقمه ای طرج نقش جهان

گز معراج اصفهان

لیست قیمت محصولات گز معراج

و اما قیمت محصولات تولیدی این گز معراج اصفهان همانطور که می دانید تولیدات گرچه از سه مدل گز لقمه ای آردی و سکه ای بوده است و تنوع بالا هم در تولیدات گزهای لقمه ای ارائه گشته اما بنابر اینکه نوع گزهای لقمه ای هر یک خصوصیت با ویژگی های مختلفی در تولید را دارا هستند منجر به فروش با نرخ قیمت های متفاوت تری نیز می گردد.

گز معراج اصفهان

فروشگاه اینترنتی فروش گز خوب اصفهان

گز خوب اصفهان که برگرفته از برندهای تولید کننده ی متعدد و متنوعی بوده است در این فروشگاه اینترنتی فروش عمده گز برندهای برای بازارهای پخش و فروش در ایران با صادرات به بازارهای جهانی پیشنهاد داده می شود. و به دلیل تفاوت در تولید اعم از نوع بسته بندی با درصد های لحاظ شده هر یک با کمی اختلاف در نرخ قیمت فروش عرضه می شوند.

گز معراج اصفهان

پس می توانید در این مرکز انتخابی از بهترین های گز خوب معراج را بصورت عمده داشته باشید و بنابر یک عرضه ی مستقیمی که از درب کارخانه صورت می گیرد می توانید با نازلترین قیمت تنوعی از تولیدات گز خوب این برند را تهیه و خریداری نماید.

گز معراج اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید