مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید گز آردی مغز دار ۲۸ درصد بادام

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با قطب تولید گز در ایرانصادرات گز آردی مغز دار بسته بندی اصفهان

یکی از بهترین و مرغوب ترین شیرینی های سنتی ایرانی گز می باشد که به دلیل کیفیت بالا و طعم عالی دارای طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور است. یکی از نمونه های پرفروش آن گز آردی مغز دار است. این محصول به روش سنتی و صنعتی در کارگاه ها و کارخانه های مختلفی در اصفهان با بهترین کیفیت تولید و عرضه می گردد.

تولید گز آردی مغز دار 28 درصد بادام

آشنایی با قطب تولید گز در ایران

آشنایی با قطب تولید گز در ایران همان طور که می دانید گز یکی از شیرینی های خوشمزه اصفهان می باشد که در انواع مختلف مانند: گز آردی، گز سکه ای، گز لقمه ای، گز شکلاتی، گز نارگیلی، گز شیر خشتی، گز آجیلی، گز آبرنگی و …در شرکت های تولیدی با استفاده از متریال درجه یک و در شرایط کاملا بهداشتی در بسته بندی های متنوع و زیبا تولید و ارائه می شود. برای تهیه گز به موادی نظیر شکر، سفیده تخم مرغ، گلاب، مغز پسته، آرد، آب و گلوکز نیاز داریم.
ابتدا سفیده تخم مرغ را به خوبی با همزن برقی هم زده تا حدی که سفت شود بعد درون قابلمه ای شکر با یک پیمانه آب قرار داده و روی حرارت ملایم گذاشته و به قدری هم بزنید که شکر در آب حل شده و رنگش تغییر کند و گلوکز را اضافه نموده و هم زده تا مخلوط حالتی کش دار و غلیظ پیدا کند، دو قاشق از شهد را به همراه گلاب به تخم مرغ زده شده اضافه کنید و با هم زن کمی هم بزنید و سفیده تخم مرغ را به قابلمه شهد اضافه کرده، روی حرارت قرار داده و به هم زدن ادامه داده تا حدی که مواد گز سفت شود و سپس مغز پسته را اضافه کنید و از روی حرار ت برداشته و بعد از خنک شدن به کمک دست به آن شکل داده و کمی آرد بر روی آن پاشیده و در ظرف قرار دهید.

صادرات گز آردی مغز دار بسته بندی اصفهان

صادرات گز آردی مغز دار بسته بندی اصفهان صادرات گز آردی مغزدار بسته بندی توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با ضمانت کیفیت و در بسته بندی های استاندارد و متنوع انجام می شود که به دلیل مرغوبیت و طعم و مزه ی عالی در کشورهای مقصد نیز فروش بسیار خوبی دارد و مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است.
صادرات این محصول علاوه بر سود فراوان برای تاجران ایرانی برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه داشته و باعث بهبود روابط اقتصادی و تجاری ایران با سایر کشورها می شود و زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند. قیمت گز آردی اصفهان به مواردی همچون کیفیت، نوع بسته بندی، برند و شرکت تولید کننده، حجم خرید و … بستگی دارد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید