مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع گز شکلاتی اصفهان آنتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات گز شکلاتی آنتیک چگونه ست؟مرکز خرید محصولات تولیدی شرکت گز آنتیک

انواع گز شکلاتی در بازار ایران را می توان از تولیدات گز شکلاتی تبریز با اصفهان معرفی کرد که این بخش همراه هستیم با فروش تولیدات انواع گز شکلاتی آنتیک و قاووت نخود نارگیل بصورت فله ای و بسته بندی که جهت سفارش و خرید با ما همراه باشید.

نوع تولیدات گز شکلاتی آنتیک چگونه ست؟

خب همانطور که گفته شد نوع تولیداتی از شیرینی های ایرانی که بنام گز معروف بوده است در بخش هایی از قطب های تولیدی شیرینی ایرانی تهیه و تولید می گردد و به گز اصفهان بلداجی با گز تبریز معروف هستند. البته در هر یک از این دو قطب تولیدی گز تبریز با گز اصفهان بلداجی صورت های متفاوتی از تولیدات گز را ارائه می دهند. و می توان اینطور وصف کرد که تولیدات گز تبریز مدل گز هایی چون گز نوقا معروف هستند که بصورت مغزدار و بی مغز تهیه می شود. گز بی مغز نوقا تبریز در نوع تک رنگ، دو رنگ و یا سه رنگ تولید می شود و مدل گز نوقا مغزدار هم از گز نوقا مغزدار پسته ای، گردویی همراه بوده که نوع دیگر از گز مغزدار ان به گز نوقا آجیلی معروف می باشد و از ترکیب چند مدل مغز بصورت برش گز لقمه ای عرضه می شود.

همین طور می توان گفت که صورت های متفاوتی از بسته بندی گز را به نسبت گز های اصفهان بلداجی دارا می باشد. با اینکه انواع گز ایرانی و انواع قاووت کرمان بازار های پخش و فروش مخصوص به خود را دارد نمونه ی اصیل از این شیرینی در قطب هایی چون اصفهان و بلداجی تهیه می گردد  و موضوع این بخش مربوط به تولیدات گز شکلاتی بوده که مدل گز شکلاتی تبریز می تواند از نوع تولیدات گز پشمک با روکش شکلاتی در نوع مغزدار و بی مغز معرفی کرد. همچون گز شکلاتی حاج عبدالله.

گز پشمک

و اما تولیدات گز شکلاتی اصفهان بلداجی، در نوع ساده تر این گز شکلاتی بلداجی را همان گز لقمه ای با مغز پسته ای از درصد های مختلف تشکیل می دهد ولی بصورت برش های ریز شکلاتی بوده اند و نوع تولیدات گز شکلاتی اصفهان باز می تواند مدل هایی از تولیدات گز شکلاتی بلداجی بوده باشد و هم مدل دیگر. این مدل دیگر از گز شکلاتی اصفهان که مربوط به تولیدات گز انتیک اصفهان بوده است همان گز لقمه ای با مغز پسته، بادام و سه مغز بوده از درصد های متفاوت که با یک لایه ی روکش شکلاتی پوشش داده شده است و به صورت تک نفره سلفون پیچ شده اند. و می توان در نوع تولیدات گز شکلاتی فله ای و یا بسته بندی کادویی این محصول را دید و تهیه کرد.

مرکز خرید محصولات تولیدی شرکت گز آنتیک

براساس وجود مرکز های خرید متفاوت در بخش های مختلف از بازار گز اصفهان، این بخش و مرکز فروش اینترنتی یکی از مجموعه های فروش اینترنتی و عرضه ی عمده محصولات از گز شرکت آنتیک اصفهان در تمامی بازار های ایرانی و فروش بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی بوده است. پس می توانید برای تهیه و خرید نوع گز شکلاتی از انواع مختلف با ما از طریق راههای ارتباطی ارائه شده در ارتباط بوده و سفارشات خرید خود را به ثبت رسانید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید