مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز پشمک با مغز پسته شکلاتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل گز تولیدی موجود در بازارنمایندگی خرید فروش گز پشمک پسته ای عمده
گز پشمک

گز پشمک

گز پشمک محصولی دیگر از تنقلات تولید شده ی بخش تبریز بوده است که در نوع فله ای و بسته بندی پاکتی توسط برندهای تولید کننده ی خاص چون پشمک حاج عبدالله بصورت مغزدار پسته ای همراه با روکش شکلاتی در این بخش برای فروش عمده در سراسر بازار کشور عرضه می گردد.

انواع مدل گز تولیدی موجود در بازار

خب همانطور که می دانید گز از دسته شیرینی جات های اصیل و سنتی ایرانیان بوده و قدمتی چندین و چند ساله را دارا می باشد و تا به امروز شاهد تولیدات ان هستیم که در بازارهای جهانی امروزه نیز بسیار پررونق می باشد. اما می پردازیم به مدل هایی که از گز در بازار امروزی تهیه و تولید می گردد. گز در نوع خود یعنی نوع سنتی تولید شده ی ان بصورت تولیدات گز لقمه ای با گز آردی بوده که از مغزهای پسته ای با بادام و مخلوط این دو مغز ترکیب و تولید می شود، حال همراه با طعم های مختلف تا نوع عرضه های متفاوت در مدل فله ای تا بسته بندی شده.

گز پشمک

اما محصولات دیگری که از گز در بازار امروزی تهیه تولید و عرضه نموده اند در درجه ی اول می توان به تولیدات گز سوهانی اشاره کرد که بصورت های مختلف در نوع حبه ای و لقمه ای بصورت ساده و مغزدار پسته ای باز مدل فله ای و بسته بندی کادویی تا پاکتی با نوع بسته بندی قوطی های فلزی در بازار موجود هستند تولید گردیده است. علاوه بر این سوهان گزی محصول ارائه شده ی دیگر که از ترکیب گز تهیه شده گز بستنی بوده که باز طرفداران بی شماری را در فصل های گرم سال دارا بوده، همین طور می توان به دیگر محصول تولیدی در بخش تبریز اشاره کرد که گز پشمک معرفی شده است.

گز پشمک

این گز پشمک محصول و سوغات تبریز بوده که توسط واحد های تولیدی پشمک در تبریز تهیه می شود، گز پشمک که از ترکیب مایه ی گز با پشمک همراه با مغز پسته ای و یک روکش شکلاتی حال نوع زعفرانی و یا کاکائویی با شیری همراه بوده است بصورت فله ای و بسته بندی پاکتی در وزن با سایز های مختلف ارائه شده است، من جمله برند تولید کننده ی این محصول گز پشمک شرکت تولیدی پشمک حاج عبدالله می باشد که این محصول را تولید می نماید.

گز پشمک

نمایندگی خرید فروش گز پشمک پسته ای عمده

این بخش یک مرکز خرید فروش آنلاین به طور مستقیم از بخش تولیدی گز در پایتخت گز ایران اصفهان بوده که ارائه محصولاتی از سایر انواع گزهای تولیدی چون گز پشمک را نیز برای خریداران جهت سادگی در امر خرید فراهم ساخته است. پس می توانید با ما در ارتباط باشید و بهترین های تولید شده از انواع گزها چون گز پشمک بصورت فله ای و بسته بندی پاکتی همراه با قیمت های مناسب برای پخش بازارهای داخلی با صادرات به بازارهای جهانی خریداری نماید.

گز پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید