مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز سکه ای ۱۸% پسته ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز پسته ای تولید در بازار نمایندگی فروش گز 18% عمده در کشور
گز سکه ای

گز سکه ای

گز سکه ای که برای خود بازار فروش مخصوص به خود را دارد در انواع درصد مغزهای پسته ای و یا مخلوط با طعم های اصیل از انگبین های گیاهی را همراه بوده است و در این بخش برای فروش در بازار داخلی با بازارهای صادراتی با نرخ قیمت های فروش عمده و مناسب درب کارخانه ای عرضه می نماید.

انواع گز پسته ای تولید در بازار

بازار گز در کشور را می توان همراه با بازاری از اقسام گوناگون انواع گزها دید و معرفی کرد که به چندین و چند بخش از برندهای تولید کننده تا مدل های متنوع از گزها را تشکیل داده اند براین اساس که این تولیدات با توجه به نوع ذائقه و تقاضای بازار خرید و مصرف تهیه و تولید شده اند پس همراه با انواع طعم ها، مغزیجات و مدل های گوناگون از بسته بندی در نوع کادویی تا فله ای را تشکیل داده اند و دیده ایم که برخی از برندها با توجه به معروفیتی که در سطح بازار به دست اورده اند سهم بازار فروش بالایی را نیز به خود اختصاص داده اند.

گز سکه ای

یکی از مدل های پرفروش که می توان گفت از سطح تولید بالایی نیز در واحد های تولیدی دارا بوده مربوط به تولیدات گز مغز پسته ای می باشد که در تمامی انواع مدل برش های گزی چون گز سکه ای، گز لقمه ای با گز آردی تهیه و تولید می شود البته همراه با درصد های بالا و پایین از مغز پسته و همانطور که گفته شد طعم های گوناگون و دیگر مواردی که در تولید به کار می رود را شامل می شود. موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات نوع گز سکه ای پسته ای بوده که باز می توان همراه با انواع درصد مغزها این محصول را تهیه کرد اعم از گز سکه ای ۱۸% پسته ای و سایر تولیدات ارائه شده از این گز سکه ای حال مغز پسته ای و … عبارتنداز:
  • گز سکه ای پسته ۲۸%
  • گز سکه ای پسته ۳۸%
  • گز سکه ای زعفرانی ۱۸%
  • گز سکه ای پسته انگبینی
  • گز سکه ای پسته ترنجبینی
  • گز سکه ای پسته اصفهان
  • گز سکه ای پسته بلداجی

گز سکه ای

این نوع گز سکه ای تولید شده در مجموع به صورت بسته بندی کادویی ارائه می گردد چون تهیه ی نوع فله ای ان امکان پذیر نبوده و در صورت باز بودن ( نوع فله ای ) حالت خشک شدن به خود می گیرد. اما مدل های گز پسته ای اعم از لقمه ای و یا آردی را می توان در نوع فله ای به سادگی تهیه کرد که هر یک به نوعی دارای سلفون های خاصی هستند که از برخورد مستقیم هوا به محصول جلوگیری می شود. و در حالت کلی پرفروش ترین ها از محصول گز در بازار مربوط به تولیدات گز لقمه ای بوده است.

گز سکه ای

 نمایندگی فروش گز ۱۸% عمده در کشور

این بخش را می توان یکی از واحد های عرضه کننده ی عمده ی گز در سراسر بازار کشور نام برد و معرفی کرد که دسترسی و خرید عمده را برای تمامی خریداران گز در سطح کشور به سادگی امکان پذیر نبوده و در کمترین زمان با هزینه های پایین تری این محصول و شیرینی سنتی و اصیل ایرانی را در سطح کشور توزیع می نماید پس می توانید سفارشات خرید خود از گز سکه ای پسته ای و سایر اقلام تولیدی از انواع گزها را در این بخش سفارش دهید.

گز سکه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید