مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز گل ریز آردی بادام ۳۰%

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی گز آردی گلریز گلدرشتخرید عمده انواع گز آردی 30% با قیمت مناسب
گز گل ریز آردی

گز گل ریز آردی

گز گل ریز آردی که نمونه ی برش خورده از گز آردی بشمار می رود در نوع تولیدات گز مغزدار بادام و پسته و یا مخلوط می توان در واحد های تولیدی دید که بنابر یک فروش عمده همراه با نرخ قیمت های مناسب می توانید ثبت سفارش خرید نماید از درصد مغزهای ۳۰% .

مدل های تولیدی گز آردی گلریز گلدرشت

خب گز از جمله شیرینی های بوده است که به نوعی خاص و متفاوت تر از تمامی انواع و اقسام گوناگون شیرینی جات ها تهیه و تولید می گردد. و تولید این شیرینی به زمان های بسیار دوری باز می گردد که با قدمتی چندین ساله باز به همان صورت سنتی از طعم های اصیل تهیه و روانه ی بازار مصرف می گردد که امروزه شاهد صادرات انبوه و عمده از اقسام تولیدات صورت گرفته ی این شیرینی به کشورهای مختلف جهانی نیز بوده ایم. گز در مدل های آردی با لقمه ای معرفی شده است که البته گز سکه ای نمونه دیگر از مدل های برشی بشمار می رود اما به ندرت تهیه و تولید می شود چون اساس کار تولید پخش و فروش مربوط به همین دو مدل گز آردی با لقمه ای بوده است.

گز گل ریز آردی

اما موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات گز آردی بوده و مدل های متنوعی که از گز آردی می توان دید و معرفی کرد به این ترتیب که در درجه ی اول به دو صورت برش داده می شود و ان هم مدل گز گل ریز آردی با گز آردی گلدرشت بوده که باز نوع گز گل ریز آردی پرطرفدارترین بوده و بصورت مغز پسته، بادام و مخلوط تهیه می شود البته همراه با مجموعه ای از درصد مغزهای متفاوت و طعم های گوناگون. تنوع دیگر در تولیدات گز اردی را می توان در نوع اشکال برشی انها دید که از اشکال هندسی دایره ای با مربع شکل برش داده می شود. تفاوت پوشش بسته بندی گز آردی با گز لقمه ای همانطور که مشخص بوده مربوط به آغشته شدن گز آردی به آرد مخصوص به خود بدون پوشش سلفونی بوده در حالی که نوع گز لقمه ای همراه با یک پوشش سلفون دار در بسته بندی های مخصوص به خود چیده می شوند همراه با وزن های متفاوت از بسته بندی، و این مدل های متفاوت از گز آردی تولید شده عبارتنداز:
  1. گز آردی گل ریز_ ۳۰%
  2. گز آردی گل ریز_۳۲%
  3. گز آردی گل ریز_۴۲%
  4. گز آردی گل ریز_ ۲۸%
  5. گز آردی گلر ریز_ ۱۸%
  6. گز آردی گل ریز_ بیدمشکی، ترنحبینی، انگبینی

گز گل ریز آردی

خرید عمده انواع گز آردی ۳۰% با قیمت مناسب

قیمت های فروش متفاوتی از انواع گزها را می توان در بازار دید و تهیه کرد، که هر یک براساس نوع تولیدات صورت گرفته اعم از نوع مغز، درصد مغز، وزن بسته بندی، درجه ی کیفیت در تولید و … از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده اند و در این بخش از فروش اینترنتی که همراه با یک عرضه ی مستقیم از بخش تولیدی در سراسر کشور صورت می گیرد می توان گفت که بهترین و نازلترین نرخ قیمت های فروش برای محصولات از انواع گزها اعم از گز گل ریز آردی تا سایر محصولات تولیدی از انواع گزها را ارائه می دهد.

گز گل ریز آردی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید