مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش گز پشمک شکلاتی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

محصولات تولیدی انواع گز در بازارفروش گز شکلاتی پشمک فله با قیمت مناسب
گز پشمک

گز پشمک

گز پشمک یکی از محصولات تولیدی در دنیای شیرینی اصیل ایرانی گز بوده که بنابر وجود مدل های گوناگون از این محصول، در این بخش تولیدات نوع گز پشمک شکلاتی از طعم و مزه های گوناگون بصورت فله ای توزیع، پخش و به فروش می رسد با قیمت مناسب.

محصولات تولیدی انواع گز در بازار

از محصولات تولیدی گزی که در بازار عرضه شده است در گذشته می توان به مدل های گوناگون از گزهای لقمه ای تا گزهای آردی نام برد و معرفی کرد ولی امروزه بنابر تنوع بالا در کار تولیدات می توان با اقسام گوناگون از این انواع گزها روبه رو شد که به تولیدات گز های صنعتی با گز سنتی در بازار معرفی می شوند گرچه تا به امروز تقاضای بازار خرید مرتبط با تولیدات گز سنتی از مدل های گز لقمه ای با آردی و سکه ای در نوع مغز پسته ای و بادام بوده ولی هستند بازارهای پخش و فروش خاصی که نوع تولیدات صنعتی از این گزها با ترکیب طعم های متنوع از مدل های گوناگون را نیز خواستار هستند. از نمونه های صنعتی گز های تولید شده می توان به طعم هایی از اسانس های خوراکی و حتی ترکیب با سایر تنقلات شیرین نام برد و معرفی کرد مانند گز بستنی و یا گز پشمک.

گز پشمک

این دو محصول برای خود پرطرفدارترین و پرفروش ترین نوع گز در تولیدات گز صنعتی بوده است. و اما می پردازیم به معرفی تولیدات ارائه شده از گز پشمک، و این گز پشمک همانطور که از نام ان پیداست در ترکیب گز با پشمک بصورت لقمه ای روکش دار شکلاتی تهیه شده که گاه با روکش شکلاتی و گاهی با روکش شکلاتی زعفرانی همراه بوده البته با مغزهای پسته ای. این محصول باز تنوعی که در کار تولیدات خود ارائه داده در نوع عرضه ی ان در بازار که بصورت گز پشمک فله ای با گز پشمک بسته بندی پت کریستالی در وزن های متفاوت بوده است. از جمله برندهای تولید کننده ی این محصول در بازار کشور مربوط به قطب تولیدی پشمک در تبریز بوده، من جمله برندهای تولید کننده ی این محصول هم می توان به چند مورد از تولید کنندگان پشمک در تبریز اشاره کرد که عبارتنداز:
  1. گز پشمک_ حاج عبدالله
  2. گز پشمک_ دوستی
  3. گز پشمک_ آرامیس
  4. گز پشمک_ شیرین وطن
  5. و … .

گز پشمک

فروش گز شکلاتی پشمک فله با قیمت مناسب

پس به این ترتیب در این فروش اینترنتی انواع گز در بازار کشور و بازارهای جهانی که دسترسی و خریدی مستقیم از بخش تولیدی را برای تمامی عمده خریداران ممکن ساخته ایم می توانید این انواع گز شکلاتی فله ای و نوع بسته بندی پت کریستالی را با قیمت های مناسب تهیه و خریداری نماید که البته براساس تنوع بالا در تولیدات گز اصیل ایرانی عرضه و فروش سایر اقسام گوناگون انواع گزها نیز امکان پذیر می باشد اعم از انواع گز لقمه ای و آردی پسته بادام در مدل های متفاوتی از برش های گزی.

گز پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید