مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پخش عمده گز روکشدار پاکتی/فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده گز فله ای پخش در بازار خرید فروشویژگی های تولیدی گز روکشدار سوهانیمرکز تولید و پخش عمده گز روکشدار با قیمت مناسب

سوهان گزی صادراتی

قیمت پخش عمده گز که براساس نوع تولیدات متغیر بوده است، در این بخش از توزیع و فروش تولیدات گز روکشدار پیشنهاد بوده که در نوع تولیدات فله ای با بسته بندی پاکتی به وزن های یک کیلوگرمی با قیمت مناسب عرضه می شود.

عمده گز فله ای پخش در بازار خرید فروش

گز از جمله شیرینی جات هایی بوده است که در مجموعه شرکت های پخش به چشم می خورد و هر بخشی از واحد های پخش را می توان دید که با برند های تولید کننده ی خاصی در ارتباط بوده اند و نوع خاصی از گز ها را در بازار توزیع می نمایند. پس می توان دید و گفت که گز جزء محصولاتی هستند که در فصل های مختلف سال از سمت بازار فروش درخواست و خریداری می گردد بنابراین در مدل های گوناگون تهیه و خریداری می گردد.

گز سوهان صادراتی

از عمده گز های فله ای پخش در بازار خرید فروش کشور می توان به مجموعه های تولیدی متنوعی اشاره کرد من جمله تولیدات گز های لقمه ای تا گز های آردی که وجود هر یک تنوعی از تولید را به خود اختصاص داده اند، حال در نوع تولیدات گز های مغزدار تا گز بی مغز، همگی در نوع طعم های خاص با بسته بندی های ویژه از سمت واحد های تولیدی ارائه می شود.

سوهان گزی صادراتی

و اما مجموعه گز های فله ای پخش بازار که هر یک از دو مدل گز لقمه ای با گز آردی بوده در نوع مغزدار صورت هایی از تولیدات گز پسته ای، مخلوط با گز بادام از درصد های متفاوت را شامل بوده همراه با طعم های خوش عطر و خوشمزه ی انگبینی بوده اند. حال این گز فله ای مغزدار باز در نوع بسته بندی پاکتی به وزن های نیم کیلویی با یک کیلوگرمی بوده اند. که این ویَژگی بسته بندی برای تولیدات گز های بی مغز چون گز روکشدار سوهانی هم صدق می کند.

سوهان قم

ویژگی های تولیدی گز روکشدار سوهانی

خب همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، تولیدات گز بی مغز یکی از گروه های تولیدی گز در واحد های تولیدی می باشد، و این گز روکشدار سوهانی نمونه ی تولیدات گز بی مغز محسوب می شود. از خصوصیت و ویژگی های تولیدی این گز روکشدار می توان اینطور وصف کرد که گزی با مایه ی گز سفید بدون مغز بوده در کنار ان با یک لایه ی سوهان پوشش داده شده است که بصورت برش های لقمه ای در بسته بندی های تک نفره ی سلفون پیچ شده و بسته بندی های کادویی تا پاکتی و فله ای را شامل می گردد. به نوعی می توان گفت خوشمزه ترین نوع گز بی مغز بوده که بسیار مورد استقبال بازار خرید فروش کشور و بازار های صادراتی قرار گرفته است.

گز مخلوط 20%

مرکز تولید و پخش عمده گز روکشدار با قیمت مناسب

پس بنابر وجود مرکز های تولیدی بسیار در پایتخت گز ایران و قطب های تولیدی گز کشور، این بخش و مرکز را یکی از مجموعه واحد های تولیدی گز روکشدار سوهانی معرفی می کنیم که ارائه دهنده ی تولیدات اعلا و درجه یک گز روکشدار سوهانی از تولیدات فله ای تا بسته بندی پاکتی به وزن های یک کیلوگرمی هستیم که برای درخواست و ثبت سفارشات خرید عمده ی خود جهت پخش و فروش و حتی صادرات می توانید با این مجموعه در ارتباط بوده و از تولیدات به روز و تازه با قیمت های مناسب بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید