مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش گز سوهانی اصفهان در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با ترکیبات گز قیمت عمده گز سوهانی لقمه اصفهان

گز سوهانی دارای خواص فراوانی برای بدن می باشد و خیلی خوشمزه و خوش طعم است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. نمایندگی فروش گز سوهانی اصفهان در تهران، محصولات خود را با بهترین کیفیت و با طعم های متفاوت با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

نمایندگی فروش گز سوهانی اصفهان در تهران

آشنایی با ترکیبات گز

آشنایی با ترکیبات گز  در تولید گز از هیچ گونه مواد و افزودنی های غیر طبیعی استفاده نمی شود. از زمان های قدیم برای تولید این محصول از ترکیب شکر، گزانگبین، سفیده تخم مرغ، مغز پسته و بادام و همچنین هل و گلاب استفاده می کرده اند. امروزه در تهیه گز از گلوکز نیز استفاده می کنند. 

گز اصفهان به دلیل کیفیت بالا از زمان های گذشته طرفداران زیادی داشته و این محصول مهمترین سوغات اصفهان می باشد که با برند های معروف و معتبر تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود. 

این محصول دارای انواع مختلفی از جمله: گز آردی، گز لقمه ای، گز شکلاتی، گز خرمایی، گز بدون قند و گز کم کالری می باشد. هرکدام از این گزها دارای طرفداران زیادی می باشند. 

در کشور ما از انواع مختلف گز برای پذیرایی از مهمان در عید نوروز استفاده می شود و در بین مردم خیلی محبوب می باشد. 

قیمت عمده گز سوهانی لقمه اصفهان

قیمت عمده گز سوهانی لقمه اصفهان قیمت گز سوهانی لقمه اصفهان به عوامل مختلفی مانند : کیفیت، نوع بسته بندی، وزن، برند تولید کننده، نحوه خرید، شرکت تولید کننده و نوسانات ارزی بستگی دارد. 

خریداران می توانند برای اطلاع از قیمت عمده آن با مشاوران فروش آنها در نمایندگی ها تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش و خریداری کنند. 

گز لقمه اصفهان در بسته بندی های متنوع و با طعم بسیار عالی در بازار موجود می باشد و به دلیل کیفیت بالایی که این محصول دارد علاوه بر فروش بسیار بالا در بازار های داخلی، در بازار های جهانی نیز خیلی پر فروش و پر طرفدار می باشد. 

مصرف کنندگان می توانند این خوراکی خوش طعم را به صورت فله ای و یا در بسته بندی های متنوع و شیک خریداری و مورد استفاده قرار دهند. 

افراد برای خرید انواع سوهان می توانند به فروشگاه های اینترنتی و یا عمده فروشی های معتبر در سراسر کشور مراجعه و آن را با کیفیت عالی خریداری کنند. 

هرساله انواع مختلف گز سوهانی در وزن های مختلف و با بسته بندی های شیک و جدید به کشور های دیگر صادر می شوند و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و تاجران ایرانی نیز از سود فراوانی بهره مند می شوند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید