مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید صادراتی انواع سوهان قم به عراق/کویت

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لیست تولیدات انواع سوهان در قمتولیدات صادراتی سوهان برای کشور های جهانی چیست؟مرکز تولید انواع سوهان نباتی+کره ای+مخلوط

انواع سوهان قم که از تولیدات متنوع اشکال مختلف تا طعم های متنوع بوده است، این بخش بنابر تولیدات انواع گوناگون می توانید برای صادرات به کشور های جهانی، چون عراق، کویت و … از تولیدات به روز و تازه ی با قیمت های مناسب بهره مند گردید.

معرفی لیست تولیدات انواع سوهان در قم

استان قم یکی از استان های مذهبی کشور بوده است براین اساس هر ساله و در فصول مختلف سال همراه با مسافران و گردشگران بی شماری از سراسر کشور و حتی جهان بوده است. در این بخش از استان کشور، انچه از تولیدات این مرکز می توان به عنوان سوغات یاد کرد مربوط به تولیدات نوعی شیرینی خاص و ویژه ای بوده است که از گذشته تا به امروز در دست تهیه و تولید بوده و امروزه می توان گفت جایگاه ویژه ای در بازار های خرید فروش به خود اختصاص داده است.

این شیرینی معروف تولیدی بخش استانی قم، معرفی شده به شیرینی سوهان قم، سوهان قم یکی از معروف ترین تولیدات نوع شیرینی این مرکز می باشد که در صورت های مختلف از برش ها تا طعم های گوناگون را شامل می شود. سوهان براساس اینکه از آرد گندم و جوانه ی گندم برای تولید ان استفاده می کنند می توان گفت در بین برخی از شیرینی های دیگر دارای ارزش غذایی بالایی بوده است و مصرف ان برای هر گروه سنی مقوی و مغزی می باشد.

لیست تولیدات از انواع سوهان در قم را می توان مجموعه تولیدات سوهان کره ای، سوهان نباتی با سوهان مخلوط نام برد، حال هر یک از این سه گروه تولیدی سوهان باز براساس نوع برش ها با اسامی مختلف و گوناگونی معرفی می شوند. من جمله سوهان باقلوا، سوهان سکه ای، سوهان حبه ای، سوهان لقمه گزی، سوهان شش ضلعی و … . پس می توان قم را از اصلی ترین قطب های تولید کننده ی سوهان در کشور نام برد که با برند های متعدد تولید کننده این محصول را روانه ی بازار مصرف در کشور می نماید.

گز سوهان صادراتی

تولیدات صادراتی سوهان برای کشور های جهانی چیست؟

همانطور که در بخش های قبل هم ارائه داده ایم، تولیدات از نوع شیرینی های سنتی و اصیل در ایران بسیار متنوع بوده است و در بازار امروزی به نوعی توانسته اند در بازار های صادراتی جایگاه فروش ویژه ای دست یابند، پس در تولیدات انبوه و عمده از انواع گوناگون روانه ی بازار مصرف می شوند. و اما تولیدات صادراتی سوهان برای کشور های جهانی، برگرفته از سه نمونه ی تولیدی سوهان چون نباتی، مخلوط و کره ای که براساس نوع مواد مصرفی در نرخ قیمت فروش متغیر بوده اند و هر بازار صادراتی بنابر نوع بازار فروش خود نوعی را انتخاب و درخواست تولید می دهد.

گز اثلی 303

پس این تولیدات صادراتی از سوهان قم برای کشور های جهانی برگرفته از برش های مختلف نام برده در طعم های معرفی شده، و البته انتخابی از ظروف فلزی تا ظروف فانتزی کاغذی با وزن های مختلف را به همراه دارد.

مرکز تولید انواع سوهان نباتی+کره ای+مخلوط

مرکز تولید سوهان کشور که در قم صورت می گیرد، همراه با برند های متعدد تولید کننده ی متفاوتی می باشد که در این بخش تولیدات انواع گوناگون از سوهان های نام برده با وزن های مختلف از طرح های متنوع بسته بندی شده را با قیمت های مناسب و عمده ی درب کارخانه ای برای بازار های صادراتی به کشور های جهانی و بازار های فروش داخلی کشور ارائه می گردد.

گز پسته ای آردی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید