مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده انواع گز لقمه با مغز پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

گز لقمه ای درجه یک با انواع مغز هابسته بندی گز لقمه ای در بازارتولیدات انواع گز با مغز پستهمرکز تولید و فروش عمده گز لقمه با قیمت مناسب
گز لقمه با مغز پسته

گز لقمه با مغز پسته در بازار از انواع گوناگون گزهای تولید شده همراه است که در قطب های تولید کننده ی گز کشور چون اصفهان بلداجی می توان به وجود انواع گز با قیمت های متفاوت اشاره کرد که عمده در این بخش به فروش می رسد.

گز لقمه با مغز پسته

گز لقمه ای درجه یک با انواع مغز ها

گز لقمه ای درجه یک با انواع مغزها در بازار مجموعه ای از مغزهای چون پسته و بادام را شامل می گردد و سایر انواع مغزهای تولیدی از گزها در نوع مخصوص و سفارشی بوده است.

گز لقمه با مغز پسته

البته وجود این گزهای مغزدار پسته بادام نیز همراه با درصد های متفاوتی نیز بوده اند که بصورت های کیلویی و بسته بندی شده توزیع می گردند. گز لقمه ای درجه یک از تولیدات گز اصفهان را می توان با برندهای تولید کننده ی متعددی نام برد که هر یک نیز طعم های سنتی با صنعتی خاصی را شامل می شوند. پس به این ترتیب دسته بندی تولیدات انواع گز لقمه ای مغزدار عبارتنداز:

  1. گز مغزدار_ پسته ای
  2. گز مغزدار_ بادامی
  3. گز مغزدار_ مخلوط
  4. گز مغزدار_ بادام زمینی
  5. گز مغزدار_ گردویی
  6. گز مغزدار_ فندوقی
  7. گز مغزدار_ آجیلی

گز لقمه با مغز پسته

بسته بندی گز لقمه ای در بازار

تولید کنندگان گز در قطب های تولیدی تولیدات خود از انواع گزها در نوع فله ای و بسته بندی شده روانه ی بازار مصرف می کنند و حال این انواع گز بسته بندی لقمه ای در بازار متشکل از طرح های گوناگون بسته بندی با وزن های مختلف از گزهای متنوع لقمه ای تولید شده می باشند.

گز لقمه با مغز پسته

پس می توان وجود این انواع گز لقمه ای بسته بندی در بازار را از نظر وزن با نوع و مدل گزهای بسته بندی شده معرفی کرد که عرف بازار فروش از گزهای بسته بندی در وزن های چون

  • گز بسته بندی_ ۱۰۰ گرمی
  • گز بسته بندی_ ۱۵۰ گرمی
  • گز بسته بندی_ ۲۰۰ گرمی
  • گز بسته بندی_ ۳۰۰ گرمی
  • گز بسته بندی_ ۴۰ گرمی

موجود است و گزهای تهیه ی شده این مدل بسته بندی ها علاوه بر اینکه شامل نوع گزهای لقمه ای می گردد پرشده از تولیدات گزهای آردی با سکه ای نیز بوده اند. بالاترین سطح بازار فروش از گزهای لقمه ای بسته بندی شده را می توان در نوع بازار پخش داخل با صادرات را کمی متفاوت دید. اما بازار داخل فروشی از نوع بسته بندی های ۲۰۰ الی ۳۰۰ گرم را شامل است و بازار صادراتی را می توان در وزن های ۳۰۰ الی ۴۰۰ گرمی دید.

گز لقمه با مغز پسته

تولیدات انواع گز با مغز پسته

یکی از پرطرفدارترین نوع گزهای مغزدار، گز مغز پسته ای هم در بازار داخل و هم بازار صادرات بوده است. در اصل بازار صادرات که در مجموع کلیه ی سفارشات را همراه با خریداری نوع گزهای مغزدار پسته ای انتخاب می کند. و بازار داخل نیز بصورت ترکیبی.

گز لقمه با مغز پسته

و اما انواع گز با مغز پسته ای را می توان تولیدات تمام مدل برش های گزی دید و نام برد ولی تولیدات صورت گرفته از گز مغز پسته ی نوع لقمه ای را می توان دسته بندی کرد از نظر درصد مغز مصرفی در تهیه و تولید ان که به این ترتیب هستند.

  1. گز با مغز پسته_ ۵%
  2. گز با مغز پسته_ ۱۰%
  3. گز با مغز پسته_ ۱۸%
  4. گز با مغز پسته_ ۲۸%
  5. گز با مغز پسته_ ۳۸%
  6. گز با مغز پسته_ ۴۲%
  7. گز با مغز پسته_ سفارشی

گز لقمه با مغز پسته

مرکز تولید و فروش عمده گز لقمه با قیمت مناسب

مرکز و بازار فروش عمده تولیدات از انواع گز لقمه ای با مغز پسته در نوع بسته بندی شده را می توانید در این مرکز تولید گز با بهترین قیمت ها به طور مستقیم از بخش تولیدی گز خریداری نماید. در این فروش عمده گز بسته بندی لقمه ای درجه یک براساس نوع درصد مغز انتخابی با کمی اختلاف قیمت روبه رو می شوید که نازلترین قیمت ها برای خرید ارائه می دهیم.

گز لقمه با مغز پسته

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید