مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز لقمه ۴۰ گرمی کادویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات گز کادویی لقمه ایانواع گز کادویی بخش تولید گز در ایرانتولیدات گز کادویی 40 گرمی چگونه اند؟مرکز فروش گز 40 گرم کادویی عمده
فروش گز لقمه کادویی

فروش گز لقمه کادویی این بخش همراه با فروش مدل های گوناگون از بسته بندی اعم از تولیدات با وزن های مختلف امکان پذیر می باشد که توزیع و پخش همراه با تولیدات گز لقمه ای ۴۰ گرمی و بیسکویت با روکش شکلات کادویی همراه می باشد اعم از تولیدات گز پسته ی ۱۸%، ۲۸% با ۳۸% لقمه ای.

فروش گز لقمه کادویی

معرفی تولیدات گز کادویی لقمه ای

از نمونه های پرطرفدار و پرفروش گز این شیرینی سنتی ایرانی می توان به تولیدات گز لقمه ای اشاره کرد که البته براساس نوع ذائقه با سلیقه های مختلف افراد متفاوت است ولی بالاترین سطح بازار فروش مربوط به تولیدات گز لقمه ای بوده.

فروش گز لقمه کادویی

حال وجود این گزهای لقمه ای و بیسکویت باراکا که تنوع بالای در تولیدات را نیز به خود اختصاص داده اند در دنیای متنوع از بسته بندی ها نیز قرار می گیرند. یکی از نمونه های ارائه شده بسته بندی گزهای کادویی بوده اند که هم در سطح بازارهای مختلف کشور و هم بازارهای صادرات پرطرفدار و انتخاب های گوناگونی می شود.

این گزهای کادویی هر یک برای خود دارای وزن های مختلفی بوده اند که متناسب برای پخش در مراکز خاصی ارائه شده اند و نمونه های موجود از گز کادویی عبارتنداز:

  • گز کادویی لقمه_ ۴۰ گرمی
  • گز کادویی لقمه_ ۱۰۰ گرمی
  • گز کادویی لقمه_ ۱۵۰ گرمی
  • گز کادویی لقمه_ ۲۰۰ گرمی
  • گز کادویی لقمه_ ۳۰۰ گرمی
  • گز کادویی لقمه_ ۴۰۰ گرمی

فروش گز لقمه کادویی

انواع گز کادویی بخش تولید گز در ایران

پس نوع گزهای کادویی لقمه ای از وزن های مختلفی همراه بودند که در بخش قبل به معرفی انها پرداختیم. اما نوع گز کادویی بسته بندی شده شامل چه نوع گزهای بوده است؟ از چه درصد مغزها و چه نوع مغزهای پسته ای و بادامی تشکیل شده اند و همچنین دارای طعم های متنوعی بوده اند؟

فروش گز لقمه کادویی

بله هم از درصد های مختلف و با مغزهای پسته بادام تولید شده اند و هم اینکه دارای طعم های از نوع صنعتی سنتی می باشند که نمونه های موجود و پیشنهادی این بخش برای شما به شرح زیر می باشد.

  • گز کادویی پسته بادام_ ترنجبین
  • گز کادویی پسته زعفرانی
  • گز کادویی بادام نارگیلی
  • گز کادویی بادام زعفرانی
  • گز کادویی پسته شیرخشتی
  • گز کادویی پسته بادام انگبین
  • گز کادویی پسته بادام شکلاتی
  • گز کادویی پسته بادام_ ۱۰% تا ۴۲%

فروش گز لقمه کادویی

تولیدات گز کادویی ۴۰ گرمی چگونه اند؟

یکی از نمونه های خاص بسته بندی گز کادویی لقمه ای، گزهای کادویی به وزن ۴۰ گرم بوده اند که این گز ۴۰ گرمی کادویی را می توان گفت مناسب برای ارگان و مراکز خاصی توزیع و پخش می شوند مانند رستوران، کافی شاپ، هتل، ادارات و … . از خصوصیت و ویژگی های این گز ۴۰ گرمی موجود در این بخش تولیدات نوع گزهای لقمه ای مغز پسته با درصد مغزهای پسته ی ۱۸% و ۲۸% با ۳۸ درصد بوده است.

فروش گز لقمه کادویی

مرکز فروش گز ۴۰ گرم کادویی عمده

پس به این ترتیب این عمده فروش های صورت گرفته از گزهای کادویی در این بخش سفارشاتی برمبنای تقاضای خریداران محترم برای بازارهای داخل با صادرات بوده است که تهیه تولید و عرضه گردیده است. و در حال حاضر این سفارش خرید و فروش عمده از گزهای لقمه ای کادویی ۴۰ گرم نیز به همین ترتیب برای عرضه در بازارهای کشورهای خارجی و داخلی ارائه می گردد.

فروش گز لقمه کادویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید