مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز زعفرانی لقمه پسته کرمانی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی تولیدات گز زعفرانی پسته کرمانیمرکز خرید عمده گز کرمانی اصفهانی

گز زعفرانی که در نوع تولیدات گز لقمه ای اغلب به چشم می خورد در این بخش از فروش ارائه ی تولیدات گز زعفرانی برند کرمانی اصفهانی بصورت فله ای و بسته بندی کادویی در نوع گز پسته ای و شیرینی دانمارکی در تهران ۳۸% ارائه می گردد.

ویژگی تولیدات گز زعفرانی پسته کرمانی

گز این شیرینی ایرانی که در قطب های تولیدی ان چون اصفهان با بلداجی تهیه و تولید می گردد، صورت های مختلفی از تولیدات را دارا می باشد، و همراه با برند های مختلفی هم معرفی می شود. به عنوان مثال یکی از برند های تولید کننده ی گز در اصفهان با نام تجاری گز کرمانی اصفهانی معرفی و مشهور بازار ایرانی بوده است. به نوعی دارای قدمتی چندین و چند ساله در امر تولیدات این محصول بشمار می رود بنابراین دارای درجه های کیفی بالایی از تولیدات این محصول بوده است و انچه از تولیدات گز ایرانی را از سالیان دور تا به امروز به بازار عرضه نموده است مربوط به تولیدات گز لقمه ای با گز آردی بوده است. البته این شرکت تولید کننده علاوه بر تولیدات این دو مدل گز لقمه ای و آردی دیگر محصولات از سوغاتی و یا شیرینی جات های اصفهان را عرضه می نماید اعم از:

  • سوهان عسلی تخت، لقمه ای
  • سوهان گزی لقمه ای
  • پولکی طعم دار و مغزدار
  • نبات چوبی، شاخه، تخت

این چند مورد از محصولات نام برده شده نیز در بخش تولیدی گز کرمانی عرضه می شود. خب و اما نوع گز کرمانی که در دو مدل بوده و دارای مغز پسته، بادام با مخلوط از درصد های ۱۸%، ۲۸%، ۳۸% با ۴۲% بوده اند و طعم های ارائه شده ی گز کرمانی و بیسکویت پتی بور کوچک همان طعم های سنتی و اصیل از انگبین های گیاهی را دربرگرفته است و یکی از طعم های اصیل و سنتی که می توان گفت در گذشته تا به امروز نیز تهیه و تولید گردیده است مربوط به طعم زعفرانی گز می باشد. گز زعفرانی به نوعی از جمله طعم های ویژه و خاص بوده و همراه با درصد های متفاوتی توسط شرکت های تولید کننده ارائه می گردد. و این گز زعفرانی کرمانی را می توان اینطور وصف کرد که تولیدات ارائه شده از گز زعفرانی کرمانی همان مدل برش گز لقمه ای با مغز پسته ای از درصد مغز پسته ی ۳۸% می باشد که بصورت بسته بندی کادویی ارائه شده است که البته در نوع سفارشات خاص بصورت گز فله ای کیلویی نیز توزیع می گردد.

گز پسته ای آردی

مرکز خرید عمده گز کرمانی اصفهانی

بنابر وجود مرکز های خرید گز کرمانی در جایجای بخش های مختلف از بازار اصفهان این مرکز نیز یکی از مجموعه های فروش عمده ی تولیدات گز کرمانی اصفهان در بازار های سراسری کشور و تامین بازار های صادراتی بوده است. پس می توانید برای سفارشات و خرید عمده ی این انواع گز کرمانی من جمله تولیدات گز زعفرانی لقمه پسته ی کرمانی در نوع بسته بندی کادویی و فله ای با ما همراه باشید.

گز فله ای اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید