مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گز روکشدار سوهانی ۲۵۰ گرمی به کویت

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده درخواست های بازار کویت برای خرید گز ایرانیانواع مدل های بسته بندی از تولیدات گز روکشدار سوهانیمرکز تولید و فروش صادراتی انواع گز سوهانی بسته بندی

صادرات گز ایران به کشور های مختلف جهانی صورت می گیرد که در این صادرات کشور کویت یکی از عمده خریداران این محصول می باشد که برای تهیه و خرید تولیدات گز روکشدار سوهانی به وزن های متفاوت چون ۲۵۰ گرمی می توانید با ما همراه باشید.

عمده درخواست های بازار کویت برای خرید گز ایرانی

همانطور که می دانید و می دانیم که گروه تولیدی از شیرینی اصیل ایرانیان گز که به زمان های بسیار دوری باز می گردد، در این دوره از بازه ی زمانی مورد استقبال کثیری از بازار های فروش کشور های جهانی قرار گرفته است، پس در انواع تولیدات ارائه شده توسط واحد های تولیدی درخواست و خریداری می گردد. درخواست های خرید گز صادراتی بنابر تولیدات متفاوت از تولیدات انتخاب های گوناگونی انجام می شود من جمله تولیدات گز لقمه ای و گز اردی که وجود هر کدام با تنوعی از تولیدات همراه هستند.

پس عمده ی کشور های جهانی خواهان و خریدار این محصول از کشور ما هستند و کویت یکی از کشور های خریدار این محصول به شمار می رود. و همانطور که گفته شد انچه از تولیدات این گز ایرانی در بازار های جهانی به چشم می خورد تولیدات کلیه ی انواع گز لقمه ای با گز آردی می باشد. و صورت هایی از تولیدات گز های مغزدار با بی مغز درخواست می شود. البته در نوع تولیدات گز فله ای تا گز های بسته بندی شده را شامل می شود.

تولیدات گز صادراتی ایران برگرفته از گروه تولیدات گز های پایتخت ایران اصفهان با بلداجی بوده است بنابراین با برند های تولید کننده ی متعددی روبه رو می شویم که باز انتخاب های متفاوتی هم برای خرید انجام می شود و این انتخاب ها می تواند براساس شهرت و مشهور بودن این محصول در بازار های فروش بوده باشد که در مجموع کلیه ی تولیدات از گز ایرانی توسط استاد کاران ماهر و حرفه ای این حوزه تهیه و تولید می شود و دارای عطر و طعم ویژه و خاصی می باشد.

انواع مدل های بسته بندی از تولیدات گز روکشدار سوهانی

یکی از درخواست های خرید بازار کویت از گز ایرانی را می توان مرتبط کرد با تولیدات گز سوهانی که معروف به گز روکشدار سوهانی بوده است. این گز روکشدار سوهانی که دارای مایه ی مغزی گز سفید بدون مغز بوده همراه با یک لایه ی سوهانی پوشش داده می شود و برش هایی همچون گز لقمه ای را دارا می باشد و بصورت تک نفره سلفون پیچ و در نوع بسته بندی های مختلف تهیه می شود. بسته بندی های ارائه شده از تولیدات گز سوهانی را می توان در مدل های کادویی به وزن های ۲۵۰ گرمی معرفی کرد و یا در نوع بسته بندی های پاکتی به وزن های ۱۰۰۰ گرمی و ۵۰۰ گرمی بوده اند که تولیدات فله ای به وزن کارتن های ۶ کیلوگرمی را نیز دارا هستند.

سوهان گزی صادراتی

مرکز تولید و فروش صادراتی انواع گز سوهانی بسته بندی

بنابر مستقر بودن واحد های تولیدی در بخش های مختلف از پایتخت گز ایران که این بخش نیز یکی از مجموعه واحد های تولیدی گز کشور می باشد، می توانید درخواست های خرید و سفارش تولید هر انچه از تولیدات گز روکشدار سوهانی در مدل های متنوع از بسته بندی های ارائه شده را با قیمت های مناسب به طور مستقیم از واحد های تولیدی خریداری نماید.

سوهان گزی صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید