مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گز سوهان فله بلداجی به پاکستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی گز سوهانی بلداجیفروش صادراتی انواع گز سوهان به پاکستان
گز سوهان بلداجی

سوهان گزی صادراتی

گز سوهان یکی از تولیدات پایتخت گز ایران بلداجی بوده که در تنوعی از درجه های کیفی به بازار عرضه شده است و در این صادرات گز سوهان فله به پاکستان تولیدات سوهان گزی فله ای و بسته بندی پاکتی با وزن های مختلف پیشنهاد می گردد.

مدل های تولیدی گز سوهانی بلداجی

بلداجی همانطور که می دانیم یکی از قطب های تولیدی گز ایران بوده که به ان لقب پایتخت گز ایران تعلق گرفته است و بنابر وجود کارگاه با کارخانجات تولیدی انبوه و بسیاری منجر به عرضه ی بهترین های گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در تمامی بازارهای کشور و بازارهای جهانی گردیده است. پس گز بلداجی را می توان با برندها و نام های تجاری مختلفی دید و تهیه کرد که البته براساس وجود استادکاران ماهر و حرفه ای گاه می توان این درجه ی کیفی تولیدات گز را متفاوت دید البته تولیدات گز بلداجی همراه با انواع طعم دهنده های سنتی از انگبین های گیاهی را شامل می شود. خب حال این تولید کنندگان گز بلداجی که تولیدات انواع گز لقمه ای، آردی را از مغز پسته ای، بادامی با مخلوط از درصد های متفاوت را دارا هستند.

گز اثلی 303

اما یکی دیگر از تولیدات ارائه شده ی گز بلداجی در بین گروه تولیدات گز لقمه ای از نوع گز بی مغز می توان به تولیدات گز سوهان اشاره کرد محصولی بسیار پرطرفدار و پرفروش در دنیای بازار خرید فروش گز بوده که اغلب در نوع برش لقمه ای سلفون پیچ متالایز با شفاف بوده است و از لحاظ بسته بندی نیز در نوع گز سوهان فله ای و گز سوهان پاکتی  می باشد. و نمونه های گز سوهان پاکتی بلداجی باز به چند دسته تقسیم بندی می شوند از نظر وزن که نمونه های متداول و رایج این گز سوهان فله بلداجی اعم از:

  1. گز سوهان پاکتی نیم کیلویی
  2. گز سوهان پاکتی ۷۰۰ گرمی
  3. گز سوهان پاکتی ۸۰۰ گرمی
  4. گز سوهان پاکتی ۹۰۰ گرمی
  5. گز سوهان پاکتی ۱۰۰۰ گرمی

تولیدات این گز سوهان فله بلداجی در بین اکثریت برندهای تولید کننده ی گز به چشم می خورد پس با برندهای متفاوتی این محصول نیز به بازار عرضه شده است و در این بخش از صادرات گز سوهان فله بلداجی به پاکستان تولیدات نوع گز سوهان فله ای در نظر گرفته شده است.

گز بلداجی

فروش صادراتی انواع گز سوهان به پاکستان

پس برای سفارشات خرید صادراتی گز سوهانی اعم از صادرات گز سوهان به پاکستان و سایر کشورهای همسایه تا کشورهای عربی می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید که با بررسی نوع بازارهای پخش و فروش متفاوت در هر بخشی از کشورهای جهان پیشنهاداتی از تولیدات متفاوت صورت گرفته ارائه می گردد و این تنوع در تولیدات منجر به عرضه با نرخ قیمت های خرید فروش بالا و پایینی نیز می گردد.

سوهان گزی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید