مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گز لقمه بادام کادویی به کویت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی انواع گز مغز باداممرکز خرید عمده گز صادراتی کادویی
گز صادراتی

گز صادراتی

گز صادراتی که در مدل های گوناگونی خرید فروش می گردد براساس نوع و مدل گز انتخاب های گوناگون صورت می گیرد که در این بخش پیشنهاداتی از تولیدات گز مغز بادام نوع فله ای و بسته بندی کادویی و شیرینی دانمارکی در تهران به کشور کویت ارائه می گردد با مناسب ترین نرخ قیمت.

مدل های تولیدی انواع گز مغز بادام

گز محصول و شیرینی سنتی و مخصوص ایرانیان بوده است که توسط استادکاران ماهر و حرفه ای اصفهانی تهیه و تولید می گردد که البته بخشی از تولیدات نیز در پایتخت گز ایران چون بلداجی تهیه می شود در اصل این دو قطب و مرکز تولیدی گز بهترین های تولید شده از اقسام گوناگون گزها را روانه ی بازار مصرف می نماید. بنابراین مدل های ارائه شده و تولید گشته از گز ها متنوع بوده و در انواع گوناگون گزهای لقمه ای تا آردی مغزدار و بی مغز عرضه شده اند. نمونه های اصیل از گزهای مغزدار مربوط به گروه تولیدات گز مغزدار پسته ای با گز مغز بادام و مخلوط بوده که البته در بازار تولید و فروش امروزی می توان ان را در سایر مدل های تولیدی از مغزیجات نیز دید که باز اساس فروش برپایه ی تولیدات نوع اصیل از گزهای مغزدار می باشد.

گز صادراتی

با اینکه نوع گز پسته ای بالاترین سطح خرید فروش را به خود اختصاص داده است بعد از ان گزهای مخلوط پرطرفدارترین بشمار می رود و در رده ی فروش سوم گروه تولیدات گز مغز بادام و بیسکویت پتی بور کوچک قرار دارد که البته هستند گروه هایی که طرفدار این مدل گز از مغز بادام بوده اند و همچون گز پسته ای در نوع تولیدات گز مغز بادام مخصوص و سفارشی هم ارائه شده اند. از مدل های گوناگون تولید و ارائه شده ی گز مغز بادام نوع فله ای با بسته بندی کادویی را می توان معرفی کرد همراه با درصد های متفاوت از طعم های گوناگون را تشکیل داده اند مانند:
  1. گز مغز بادام با طعم نارگیل
  2. گز مغز بادام با طعم ترنجبینی
  3. گز مغز بادام با طعم بیدمشکی
  4. گز مغز بادام با طعم زعفرانی
  5. گز مغز بادام با طعم میوه ای
  6. گز مغز بادام پاکتی و کادویی
  7. گز مغز بادام ۱۰% الی ۴۲%

گز صادراتی

مرکز خرید عمده گز صادراتی کادویی

پس براساس واحدهای تولیدی بسیاری که در قطب های تولیدی گز کشور مستقر شده اند بخش عمده ای از این تولیدات روانه ی بازار صادرات می گردند و در این مرکز خرید می توانید سفارشات متنوعی از تولیدات اقسام گوناگون گزها را ارائه دهید. به عنوان مثال صادرات صورت گرفته از گز به کویت انتخابی از تولیدات گز لقمه بادام ۱۰% در مدل خاصی از بسته بندی گز های کادویی بوده است.

گز مخلوط 20%

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید