مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گز لقمه پسته بادام به گرجستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرطرفدارترین گز صادراتی ایران به بازار جهانیمرکز خرید گز صادراتی پسته بادام به گرجستان
گز مخلوط 20%

گز آردی کیلویی

صادرات گز ایران همراه با صادرات انواع گز لقمه ای، آردی همراه بوده است که در این بخش از مرکز فروش پیشنهادات گوناگونی از تولیدات گز اعم از گز اصفهان بلداجی با کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب برای بازار گرجستان و سایر کشور های جهانی ارائه می گردد.

پرطرفدارترین گز صادراتی ایران به بازار جهانی

می توان گفت که صادرات گز ایرانی این شیرینی سنتی و اصیل که قدمتی چندین ساله را دارا بوده در چند سال اخیر به حجم انبوه و عمده ای از تولیدات همراه بوده که منجر به صادرات به کشور های مختلف جهانی گردیده است و کشور گرچستان یکی از کشور های منتخب و صادر شده ی گز ایرانی به این کشور می باشد. صادراتی که از گز ایرانی هم صورت گرفته همانطور که گفته شد مربوط به مدل تولیدات گز لقمه ای با گز آردی بوده که درصد بالایی از تولیدات گز لقمه ای در امر و رده ی صادرات قرار دارد و این گز لقمه ای در چند مدل تهیه و تولید گردیده است و نوع مغز گز تولید شده یکی از انتخاب های خریداران بوده و این گز در مغز پسته ای و بادامی با گز مخلوط و نوع جدید از ان گز آجیلی در بازار امروزی تهیه و توزیع شده است.

گز پسته ای آردی

بالاترین درصد و سفارشات برپایه ی تولیدات گز لقمه ای پسته ای بوده بعد از ان نوع تولیدات گز مخلوط یکی دیگر از سفارشات به شمار می رود. و از دیگر ویژگی های این گز صادراتی ایرانی نوع بسته بندی صورت گرفته می باشد که در مدل گز فله ای و گز بسته بندی کادویی با گز پاکتی ارائه می گردد و این سه مدل هر سه از نمونه های سفارشات خرید صادراتی گز بشمار می روند. در اصل براساس نوع بازار مصرف کننده تهیه و ارسال می شود. و اما انتخاب دیگر برای گز صادراتی ایرانی نوع درصد مغز پسته و بادام بوده که شامل درصد مغز پسته بادام ۱۰% الی ۴۳% از انواع طعم انگبین های گیاهی بوده و این طعم انگبین های گیاهی عطر و طعم خاص و ویژه ای به گز می بخشد. بنابراین مدل های پرطرفدار گز ایرانی برای صادرات به بازارهای جهانی می تواند هر یک از نمونه ها و ویژگی های نام برده شده از گز بوده باشد.

گز مخلوط 20%

مرکز خرید گز صادراتی پسته بادام به گرجستان

همانطور که گفته شد صادرات به کشور های مختلف جهانی صورت می گیرد و گرجستان یکی از کشور های خریدار گز ایرانی بوده که در این بخش براساس نوع تقاضای خریداران پیشنهادات متفاوتی از تولیدات گز اعلا و درجه یک پسته بادام اصفهان بلداجی با قیمت مناسب و مستقیم از بخش تولیدی ارائه می گردد.

گز اثلی 303

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید