مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده سوهان کنجدی طعم دار کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست اقسام گوناگون تولیدات انواع سوهانسوهان کنجدی چیست؟انواع طعم تولیدی از سوهان کنجدیعمده فروش آنلاین سوهان کنجدی کیلویی طعم دار
سوهان کنجدی

سوهان کنجدی

سوهان کنجدی و قاووت نخود نارگیل یکی از محصولات ارائه شده در بین تولیدات سوهان می توان معرفی کرد که بصورت طعم دار در انواع گوناگون بسته بندی های کادویی با نوع کیلویی در این بخش عمده در سرتاسر بازار ایران توزیع پخش و به فروش می رسد.

لیست اقسام گوناگون تولیدات انواع سوهان

محصولات تولیدی از انواع گزها را می توان به دسته های گوناگونی تقسیم بندی کرد که یکی از محصولات عرضه شده در ارتباط با تولیدات نوع سوهان گزی بوده که توسط تولید کنندگان گز در اصفهان، بلداجی با تولید کنندگان برتر سوهان در قم عرضه می گردد.

سوهان کنجدی

در این بین حال می توان گفت که این محصول تولیدی از سوهان نیز چون گز و انواع قاووت کرمان به دسته های متنوعی از تولیدات تقسیم بندی می شود که این لیست اقسام گوناگون از تولیدات سوهان در بازار عرضه شده عبارتنداز:

  1. سوهان کنجدی
  2. سوهان کره ای
  3. سوهان لقمه ای
  4. سوهان تخت گل
  5. سوهان حبه ای
  6. سوهان گزی
  7. سوهان مغزیجات
  8. و … .

سوهان کنجدی

سوهان کنجدی چیست؟

انچه در این بخش برای فروش عمده در نظر گرفته شده است مربوط به نوع سوهان کنجدی می باشد اما اینکه سوهان کنجدی چیست اینطور می توان بیان کرد که باز از دسته شیرینی های سنتی ایرانی بوده که ترکیبی از سوهان، شکر، کنجد، کره با مغزیجات متنوع دیگری ترکیب و طعم دار می گردد و برش های صورت گرفته از این سوهان کنجدی می توان بصورت لقمه ای کادویی و یا مدل برش های تخت بزرگ در وزن های ۳ و ۵ کیلویی عرضه می شود.

سوهان کنجدی

[toggle title=”خواص بی شمار کنجد” state=”open”]یکی از خواصی که کنجد دارد این است که از دیابت جلوگیری می‌کند، کم‌خونی را درمان می‌کند، و برای سلامت قلب مؤثر است. این دانه، حاوی منیزیم است و خواص ضد سرطانی دارد. همچنین به خاطر داشتن فیبر، سلامت دستگاه گوارش و روده بزرگ را به همراه دارد.[/toggle]

سوهان کنجدی

انواع طعم تولیدی از سوهان کنجدی

سوهان کنجدی

دسته بندی و ارائه طعم های تولیدی و عرضه شده در این بخش از انواع سوهان کنجدی ها را می توان به این چند مورد از طعم های تولید شده اشاره کرد که عبارتنداز:

  • سوهان کنجدی_ طعم دار گل محمدی
  • سوهان کنجدی_ طعم دار گشنیزی
  • سوهان کنجدی_ طعم دار نارگیلی
  • سوهان کنجدی_ طعم دار سیاه دانه
  • سوهان کنجدی_ طعم دار زعفرانی
  • سوهان کنجدی_ طعم دار آفتاب گردان
  • سوهان کنجدی_ طعم دار نسکافه ای
  • سوهان کنجدی_ طعم دار زنجبیلی

عمده فروش آنلاین سوهان کنجدی کیلویی طعم دار

همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم نوع تولیدات صورت گرفته از سوهان کنجدی در بین برندهای مختلف مدل های گوناگونی از بسته بندی های کادویی را شامل می گردد که در این بخش در وزن کادویی ۵۰۰ گرمی با نوع کیلویی هر یک از طعم ها و مغزیجات مصرفی در تولید این سوهان کنجدی های معرفی شده موجود می باشد.

سوهان کنجدی

بنابراین می توانید برای سفارش خرید هر یک از این انواع سوهان کنجدی های ارائه شده سفارشات خود را به ثبت رسانید اما براساس نوع مغزیجات مصرفی متفاوتی که دار بوده تا حدوی با نرخ قیمت های فروش متفاوت و بالا و پایینی همراه بوده اند ولی عمده و براساس پخش و فروش مستقیم از بخش تولیدی از نازلترین نرخ قیمت های فروش همراه می باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید