مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز بادام زعفرانی نیم کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طعم تولیدی انواع گز با مغز بادامتولیدات گز با طعم زعفرانی بخش تولید چگونه است؟معرفی تولیدات گز نیم کیلویی مغزدارنمایندگی فروش گز نیم کیلویی زعفرانی بادامی
فروش گز بادام زعفرانی

فروش گز بادام زعفرانی در مدل های بسته بندی پاکتی با وزن نیم کیلویی در این بخش از تولیدات گز بخش اصفهان با قیمت مناسب عمده در سرتاسر بازار ایران تهیه تولید و عرضه می نمایم.

فروش گز بادام زعفرانی

طعم تولیدی انواع گز با مغز بادام

گز را در دو مدل مغزدار با بی مغز تهیه و تولید می کنند حال در کنار وجود این دو مدل می بینیم که به تولیدات نوع گزهای مغزدار طعم های مختلف و خاصی برای خوشمزه تر شده این شیرینی استفاده می کنند. طعم های گوناگونی از انگبین های گیاهی تا طعم اسانس های مختلف که عطر و مزه ی خاصی را به گز می بخشند تولید می گردد.

فروش گز بادام زعفرانی

دسته ای از این تولیدات گز هر بخش تولیدی تولیدات گز با مغز بادام می باشد و این گز مغز بادام را می توان گفت که تولیداتی از طعم های گوناگون را به خود اختصاص داده است البته هر واحد تولیدی طعم های خاص و متفاوتی از گز را ارائه می دهد اما مجموع طعم های تولیدی از گز با مغز بادام در بازار فروش عبارتنداز:

  1. گز مغز بادام با طعم زعفرانی
  2. گز مغز بادام با طعم نارگیل
  3. گز مغز بادام با طعم ترنجبین
  4. گز مغز بادام با طعم بیدمشکی
  5. گز مغز بادام با طعم گز علفی
  6. گز مغز بادام با طعم شکلاتی

فروش گز بادام زعفرانی

تولیدات گز با طعم زعفرانی بخش تولید چگونه است؟

طعم های تولیدی انبوه هر بخش تولیدی از گزهای مغز بادام را در بخش قبل معرفی کردیم و یکی از نمونه های ارائه شده ی بازار فروش تولیدات گز بادام زعفرانی بوده است. اینکه تولیدات این گز مغز بادام با طعم زعفرانی چگونه تولیدی در بخش تولیدی گز بوده است می تواند اینطور وصف نمود که بصورت گزهای لقمه ای برش خورده از مغزهای بادام ۱۸% بوده اند که در بسته بندی مدل پاکتی عرضه شده اند.

فروش گز بادام زعفرانی

معرفی تولیدات گز نیم کیلویی مغزدار

گز را در نوع بسته بندی و کیلویی عرضه ی بازار فروش نموده اند و مدل های شکیل، زیبا و به روز از طرح های مختلفی را نوع بسته بندی های کادویی به خود اختصاص داده اند که البته طرح ها در بین تولید کنندگان متغیر بوده است. بعد از وجود گزهای کادویی در بازار نوع گزهای فله ای هستند که وجودی از انواع مدل گزهای تولیدی اما بصورت کیلویی در کارتن ریخته شده اند.

فروش گز بادام زعفرانی

بخشی دیگر از مدل های بسته بندی عرضه شده ی گز در بازار وجود بسته بندی های پاکتی بوده اند که در وزن های مختلفی موجود هستند که پرشده از انواع گزها اعم از:

  • بسته بندی نیم کیلویی
  • بسته بندی ۴۵۰ گرمی
  • بسته بندی ۲۵۰ گرمی

فروش گز بادام زعفرانی

نمایندگی فروش گز نیم کیلویی زعفرانی بادامی

نمایندگی فروش آراد گز عرضه کننده ی عمده تولیدات مختلف و متنوع از انواع گزها بوده است که اینبار فروشی جدید از تولیدات روز گز با مغز بادام زعفرانی را ارائه داده است بصورت بسته بندی نیم کیلویی پاکتی. قیمت فروش این گز بادام زعفرانی نیم کیلویی از قیمت فروش مدل بسته بندی های کادویی متفاوت تر بوده است. پس برای خرید گز با مغز بادام از طعم زعفرانی را می توانید در این بخش درخواست دهید که یک انتخابی متفاوت از فروش گز در بازار ایران با صادرات به کشورهای جهانی می باشد.

گز پسته بادام

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید