مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده گز فله پسته بادام لقمه نیکومنش

آنچه در این مقاله می خوانید...

محصولات تولیدی گز فله ی نیکومنشنمایندگی پخش و فروش گز پسته بادام لقمه
گز پسته بادام فله

گز پسته بادام فله

گز پسته بادام فله ی لقمه ای در بازار تولید و پخش گز کشور همراه با تنوعی از تولیدات عمده ی گز اصفهان بلداجی بوده است که شامل برندهای تولید کننده ی هستند و در این بخش فروشی عمده از تولیدات گز نیکومنش اصفهان با طعم های اصیل و سنتی ترنجبینی و انگبین عرضه می گردد.

محصولات تولیدی گز فله ی نیکومنش

همانطور که می دانید در اصفهان مجموعه واحدهای تولیدی گز بسیاری مستقر هستند که هر یک به نوبه ی خود تولیداتی متنوع از این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی را در بازارهای داخل و صادرات به بازارهای جهانی عرضه نموده اند. در این بین یکی از شرکت های تولید کننده ی گز اصفهان تولیدی گز نیکومنش می باشد که این برند تولید کننده با قدمت چندین ساله ی خود توانسته است سهم بازار فروش خوبی را در داخل و خارج از بازارهای کشور به خود اختصاص دهد. این شرکت تولید کننده ی گز مجموعه ای از تولیدات گز آردی با گزهای لقمه ای را در درصد مغزهای متفاوت از طعم های اصیل و سنتی در نوع بسته بندی های کادویی با پاکتی را ارائه می دهد که براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده در بخش های مختلف از کشور توزیع و پخش می گردند.

گز پسته بادام فله

ادامه می دهیم موضوع این بخش را با معرفی تولیدات صورت گرفته از نوع گزهای فله ای نیکومنش که شامل تولیدات گز لقمه ای فله هستند و من جمله تولیدات صورت گرفته و ارائه شده از این گزهای فله ای نیکومنش می توان به این دسته از موارد تولید شده اشاره کرد که عبارتنداز:

  • گز لقمه پسته بادام ۱۰% فله
  • گز لقمه پسته بادام ۱۸% فله
  • گز لقمه پسته بادام ۲۸% فله
  • گز لقمه پسته بادام ۲۰% فله
  • گز لقمه پسته بادام ۴۰% فله
  • گز لقمه پسته بادام فله نیم کیلویی
  • گز لقمه پسته زعفرانی فله ۱۸%

و بنابر این درصد های بالا و پایین از مغزهای پسته بادام براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده سفارشات گوناگونی برای خرید در بخش های مختلف از بازار کشور ارائه داده می شود. و این تفاوت در درصد های مختلف مغزهای پسته بادام در گز تاثیر گذار بر قیمت فروش گز نیز بوده اند که باز قیمت برای نوع گز فله ای با گز کادویی نیز تاثیر گذار بوده است.

گز پسته بادام فله

نمایندگی پخش و فروش گز پسته بادام لقمه

بنابر وجود نمایندگی های پخش و فروش در برخی از نقاط کشور یکی از مراکز فروش محصولات گز نیکومنش در کشور این بخش از مرکز فروش اینترنتی سایت بازار گز ایران بوده که دسترسی و خرید عمده برای سایر مراکز فروش در کشور را ممکن ساخته است که عرضه ی تولیدات متنوع از اقسام گوناگون گزهای لقمه ای فله من جمله نوع مغزدار با بی مغز مدل گز سوهانی لقمه ای فله توزیع پخش و به فروش می رسد.

گز پسته بادام فله

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید