مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع گز اصفهان کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع تولیدات انواع گز کیلویی در بازارمرکز فروش عمده گز کیلویی قیمت مناسب

انواع گز کیلویی برگرفته از انواع تولیدات گز لقمه ای و آردی بوده است که عرضه ی عمده تولیدات این بخش برای پخش و فروش در سراسر بازار کشور همراه با پیشنهادات فروش در بخش های مختلف از بازار کشور با قیمت مناسب می باشد.

تنوع تولیدات انواع گز کیلویی در بازار

گز محصول و یا شیرینی بوده است که در دو مدل برش گزی معرفی و شناخته شده است. یک گز لقمه ای و دومی گز آردی بوده، این گز لقمه ای در نوع مدل برشی و برش شکلاتی ارائه می گردد در حالی که تولیدات گز آردی نیز به صورت گز گلریز با گلدرشت در برش هایی از اشکال هندسی دایره ای با مربع شکل روانه ی بازار مصرف می گردد. و اما دیگر ویژگی ها از تولیدات گز ایرانی که مربوط به تولیدات بخش قطب تولیدی از گز اصفهان با بلداجی می باشد. ویژگی دیگری که از گز می توان نام برد و دید اینکه در طعم های گوناگون از انگبین های گیاهی تا طعم اسانس های خوراکی را در بین برخی از واحد های تولید کننده می بینیم و همین طور بصورت بسته بندی های کادویی در اشکال مختلف تا نوع فله ای یا همان گز کیلویی معروف.

این گز کیلویی هم در مدل تولیدات گز آردی و هم گز لقمه ای موجود می باشد، اینکه نمونه ی پرفروش کدام یک بوده باید گفت براساس وجود بخش های خاص و مختلفی از بازار فروش گز در ایران هر دو مور استقبال قرار می گیرد، پس در هر یک از بخش های ویژه ی بازار این تولیدات گز کیلویی اعم از گز کیلویی لقمه ای با گز کیلویی آردی توزیع می گردد. و تنوع و تفاوت هایی که در وجود این دو مورد از گز کیلویی ها چون گز کیلویی لقمه ای و یا آردی دید این بوده که گز آردی کیلویی در پوشش های مخلوط با آرد مخصوص جهت حفظ نرمی و تازگی گز غوطه ور می گردد در کنار ان گز لقمه ای بصورت تک نفره سلفون پیچ می شود. با اینکه نوع مصرفی گز لقمه ای راحت ترین بوده ولی دوستدارن گز آردی نیز کم نیستند.

گز آردی کیلویی

بنابر وجود سلیقه های مختلف افراد این گز کیلویی مغزدار در مدل گز کیلویی مغزدار پسته، بادام، مخلوط ( پسته بادام ) و یا آجیلی البته در نوع سفارشات مخصوص تهیه می گردد با دنیای از طعم شیرخشتی، زعفرانی، بیدمشکی و … . وجود این گز کیلویی در بازار های صادراتی را می توان در مدل تولیدات گز لقمه ای دید پس همراه با درصد های مختلف از تولیدات از طعم های نام برده شده انتخاب می گردد مانند:

  • گز لقمه ای آردی کیلویی ۱۰ درصد
  • گز لقمه ای آردی کیلویی ۲۸ درصد
  • گز لقمه ای آردی کیلویی ۱۸ درصد
  • گز لقمه ای آردی کیلویی ۳۲ درصد
  • گز لقمه ای آردی کیلویی ۳۸ درصد
  • گز لقمه ای آردی کیلویی ۴۳ درصد

گز آردی کیلویی

مرکز فروش عمده گز کیلویی قیمت مناسب

قیمت مناسب از بین تولیدات انواع گز کیلویی می توان به وجود مدل های مختلفی اشاره کرد که نمونه ی گز بی مغز کیلویی از نوع گز های ارزان قیمت بوده اند و بعد از ان درصد های متفاوت از تولیدات گز مغزدار کیلویی بر نرخ قیمت فروش انها تاثیر گذار بوده است و در این بخش فروش و عرضه ی عمده انواع گز کیلویی اعم از مغزدار تا بی مغز جهت فروش در بازار های مختلف داخلی و جهانی پیشنهاد می گردد.

گز پسته ای آردی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید