مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز صادراتی کادویی ویژه لقمه پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف بسته بندی گز کادوییفروش گز صادراتی پسته لقمه عمده
گز صادراتی کادویی

گز صادراتی کادویی

گز صادراتی کادویی را می توان انتخابی متفاوت و متنوع از طرح های زیبا و به روز بسته بندی ها در وزن های متفاوت که شامل حال برندهای تولید کننده ی متعددی بوده است تهیه و خریداری نماید که در این بخش از فروش ویژه گز کادویی نوع تولیدات گز لقمه ای آردی با مغز پسته ارائه می گردد.

مدل های مختلف بسته بندی گز کادویی

گز نوعی از شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی بوده است که در کشور به خوبی شناخته شده و معروف می باشد، در اصل شیرینی بوده است که دارای ارزش غذایی بالایی بوده و توجه بالایی به این شیرینی می کنند. این شیرینی با اینکه در داخل کشور بسیار پرطرفدار و پرارزش بوده می توان گفت در بازار امروزی نیز طرفداران گز ایرانی در کشورهای جهانی هم روز به روز روبه افزایش بوده است. و این گز ایرانی که در قطب هایی چون اصفهان با بلداجی تهیه و تولید می گردد شامل تنوعی بالا از تولیدات گز لقمه ای با آردی در نوع مغز پسته بادام با مخلوط می باشد و تولیدات اصیل گز مغزدار هم نمونه هایی بود که معرفی کردیم البته در بازار امروزی این گز همراه با سایر مغزها چون گردو و یا مغز فندوق در نوع سفارشی هم تهیه و تولید می گردد.

گز صادراتی کادویی

از دیگر خصوصیت هایی که در مورد گز می توان نام برد و ارائه داد اینکه چطور در بازار عرضه شده است، گز در نوع فله ای با بسته بندی کادویی بوده و این گز فله شامل حال تولیدات نوع گز لقمه ای با آردی می گردد ولی نوع بسته بندی می تواند متغیر بوده باشد. می پردازیم به مدل گزهای کادویی که از تنوع بالاترین چون تولیدات گز لقمه ای برخودار هستند به این دلیل که در وزن های متفاوت، طرح های گوناگون با نوع مدل متفاوت از گز پرشده است. برخی از مدل های رایج گز کادویی در بازار چون بازار صادراتی طرح های متفاوت هستند که جهت اشنایی نمونه هایی را معرفی می کنیم اعم از:
  • گز کادویی صادراتی کلاسیک
  • گز کادویی صادراتی رویال
  • گز کادویی صادراتی ترمه
  • گز کادویی صادراتی طرح چوب
  • گز کادویی صادراتی طرح شمش طلا
  • گز کادویی صادراتی طرح ساعت
  • و … .

گز صادراتی کادویی

فروش گز صادراتی پسته لقمه عمده

فروش عمده گز لقمه پسته ی این بخش علاوه بر اینکه تامین کننده ی نیاز و تقاضای بازار صادرات کشورهای مختلف جهانی بوده است عرضه کننده ی عمده تولیدات متنوع از اقسام گوناگون گزها برای بازارهای فروش مختلف در کشور نیز بوده است، پس به این ترتیب این عمده انواع گز صادراتی پسته لقمه را می توانید در نوع فله ای و یا بسته بندی کادویی با کمی اختلاف در نرخ قیمت فروش اما مناسب تهیه و خریداری نماید.

گز صادراتی کادویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید