مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز مخلوط پسته بادام

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات گز مخلوط در بازاردسته تولیدات گز پسته بادام لقمهانواع تولیدات گز آردی مغزدار پسته باداممرکز فروش اینترنتی گز پسته بادام عمده مستقیم
فروش گز مخلوط

فروش گز مخلوط پسته بادام در هر بخشی از بازار صادرات و یا پخش داخل را همراه با فروش گز مخلوط کیلویی و کادویی می توان دید که در این بخش بنابر نوع تقاضای بازار فروش عمده عرضه می گردد با قیمت مناسب و ارزان درب کارخانه.

فروش گز مخلوط

لیست تولیدات گز مخلوط در بازار

لیست تولیدات از گزهای مخلوط در بازار را می توان به دسته های متنوعی تقسیم بندی کرد اعم از برش های مختلف گزی چون لقمه ای، آردی با سکه ای که هر یک از این مدل برش های گزی نوع مخلوط را با درصد های بالا و پایین مغزها همراه است، البته طعم های گوناگون سنتی و صنعتی را نیز شامل می شوند.

پس دسته بندی دیگر از این تولیدات گز مخلوط را در بازار نوع کیلویی با کادویی گز بوده است که از نظر درصد مغز با طعم گز نمونه های مختلف را در بازار موجود می باشد که اعم از:

  1. گز مخلوط با طعم بیدمشکی
  2. گز مخلوط با طعم ترنجبین
  3. گز مخلوط با طعم نارگیل
  4. گز مخلوط با طعم میوه ای
  5. گز مخلوط با طعم شکلات

فروش گز مخلوط

دسته تولیدات گز پسته بادام لقمه

خب بخش قبل اشاره ای به تولیدات صورت گرفته از گزهای مخلوط همراه با تمامی مدل برش های گزی کردیم و حال ادامه می دهیم به تولیدات گز مغز پسته بادام نوع لقمه ای، این گز مغز پسته بادام می تواند در نوع مخلوط و یا بصورت های جداگانه از مغزها تهیه گردد.

و همچون گزهای مخلوط از درصد های متفاوت با یکی از طعم های موجود در بین گزها بوده باشند. پرطرفدارترین و پرفروش ترینن نوع گز پسته بادام لقمه ای در درجه ی اول مدل کیلویی بعد کادویی بوده و از بین درصد های پرفروش در بازار امروزی می توان به این چند مورد اشاره کرد

  • گز پسته بادام_ لقمه ۱۰%
  • گز پسته بادام_ لقمه ۱۸%
  • گز پسته بادام_ لقمه ۲۸%
  • گز پسته بادام_ لقمه ۵%

فروش گز مخلوط

انواع تولیدات گز آردی مغزدار پسته بادام

یکی دیگر از بخش های تولیدی گز در هر واحد تولیدی، تولیدات نوع گز آردی بوده که بعد از گزهای لقمه ای پرفروش بوده اند. این گز آردی هم در مدل های گلریز با گلدرشت تهیه می گردد از نوع مغزدار حال بادام، پسته و یا مخلوط. و همچون گزهای لقمه ای در نوع کیلویی و کادویی بوده اند.

فروش گز مخلوط

مرکز فروش اینترنتی گز پسته بادام عمده مستقیم

مرکز خرید فروش آراد گز که یک مجموعه ی اینترنتی در عرضه، توزیع و پخش عمده تولیدات متنوع از گزها اعم از لقمه ای تا آردی با مجموعه ای از درصد های متفاوت تا طعم های گوناگون برای بازارهای فروش مختلف داخل کشور با صادرات به بازارهای جهانی بوده است بهترین فرصت برای عمده خریداران گز در جهان را فراهم ساخته است.

فروش گز مخلوط

از این طریق بتوانند به طور مستقیم از مرکز تولیدی گز هر انچه از گزهای مدنظر قرار داده ی خود را با بهترین کیفیت با نازلترین نرخ قیمت فروش خریداری نمایند. پس همراه با پیشنهاداتی از تولیدات گزهای اصفهان بلداجی تولیداتی تازه و درجه یک از گز را عرضه می نمایم.

فروش گز مخلوط

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید