مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز پشمک بسته بندی فله تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت تولیدات گز اصفهان با تبریز در چیست؟نوع تولیدات گز پشمک تبریز چگونه است؟انواع گز فله بسته بندی تبریز در فروش اینترنتی
فروش گز پشمک

فروش گز پشمک نمونه ای از تولیدات گز بوده است. این گز پشمک تولید شده ی تبریز همراه با برندهای در بازار موجود هستند که به صورت فله ای و بسته بندی شده از قیمت های متفاوت اما مناسب در بازار عرضه می شوند.

فروش گز پشمک

تفاوت تولیدات گز اصفهان با تبریز در چیست؟

گز محصول و شیرینی سنتی از تولیدات بخش اصفهان بلداجی بشمار می رود. که در اصل از محبوب ترین و خوشمزه ترین نوع سوغاتی های این دو منطقه بوده است که امروزه بخشی از تولیدات در بازارهای جهانی به فروش می رسند. پس مرکزی ترین بخش تولیدی ان در ایران قطب تولیدی ان اصفهان با بلداجی می باشد ولی دیگر بخش های تولیدی این گز ایرانی تبریز بوده است که تولیداتی متفاوت تر از گزهای اصیل و سنتی ایرانی را دارد مانند:

  1. گز آجیلی
  2. گز نوقا
  3. گز پشمکی
  4. گز بستنی

این چند مدل همانطور که مشاهده می کنید طبق نامگذاری انها هر یک خصوصیت های تولیدی متفاوتی دارند. اما این تولیدات گز تبریز نیز طعم خاص با مزه ی خوشمزه ی خود را در بازار فروش جای داده است.

فروش گز پشمک

نوع تولیدات گز پشمک تبریز چگونه است؟

و اما می پردازیم به تولیدات نوع گز پشمک تولید شده ی تبریز، این گز پشمک ترکیباتی از مواد اولیه ی تولیدی پشمک نوع الیافی با مایه گز را شامل می باشد که در پایان کار لقمه کردن این گز پشمک لایه ای از روکش های شکلاتی سفید رنگ را به این گز پشمک می دهند. البته این گز پشمک از نوع مغزدار حال پسته ای تا دیگر انواع مغزها را نیز شامل می گردد. تولیدات این گز پشمک در بازار تولیداتی چون

  1. گز پشمک حاج عبدالله
  2. گز پشمک حاج عباس
  3. گز پشمک آرامیس
  4. گز پشمک آدلین
  5. گز پشمک دوستی
  6. گز پشمک شیرین وطن

فروش گز پشمک

انواع گز فله بسته بندی تبریز در فروش اینترنتی

هر نوع گز تولیدی در بازار ایران را می توانید به صورت فله ای و بسته بندی شده تهیه نماید. پس براساس نوع گزها عرضه ی فله ی انها با وزن های مختلف از بسته بندی ها همراه بوده اند. و اما این گز پشمک فله بسته بندی تبریز که در کارتن های ۵ کیلویی همراه با دو نایلون دو و نیم کیلویی ارائه می گردند. البته می توان به وجود گز پشمک بسته بندی نیز اشاره کرد که به صورت بسته بندی کادویی بوده اند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید