مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز پسته ای آردی ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی گز آردی پسته ایقیمت فروش انواع گز آردی مغزدار پسته بادام و مخلوط

سوغات اصفهان گز

گز پسته ای موجود در بازار که در نوع تولیدات گز آردی و گز لقمه ای به بازار عرضه می گردد در این بخش همراه با فروش تولیدات گز آردی پسته ای ویژه و … با قیمت های متفاوت اما مناسب بازار های ایرانی و صادراتی ارائه می دهیم.

مدل های تولیدی گز آردی پسته ای

مدل های تولید شده از گز این شیرینی ایرانی و سوغات دیار نصف جهان اصفهان با بلداجی در نوع تولیدات گز لقمه ای با گز آردی بوده که گز سکه ای نمونه ی دیگر از برش های گزی می باشد. حال هر یک از این انواع گز های تولید شده با اینکه برای خود خصوصیت و ویژگی هایی در تولیدات را دارند، ادامه می دهیم موضوع این بخش را با تولیدات نوع گز آردی. گز آردی بعد از گز لقمه ای می توان گفت پرفروش ترین بشمار می رود و این گز آردی با اینکه در نوع مغزدار تهیه می شود به ندرت می توان دید که تولیداتی از گز آردی بی مغز نیز در بازار ارائه گردد ولی تولیدات گز لقمه ای بدون مغز به نوعی ماندگاری بالاتری را دارد براین اساس گز آردی بدون مغز کمتر تهیه و تولید می شود.

گز بلداجی

و اما تولیدات ارائه شده از این گز آردی که همان گز با مغز پسته و گز آردی بادام و گز آردی مخلوط بوده است همراه با درصد های متفاوت مغز های پسته بادام از نوع طعم دار سنتی تا صنعتی از انگبین های گیاهی، همچون گز انگبینی، عسلی، شیرخشتی، ترنجبینی و … . برش های صورت گرفته برای گز آردی باز همان گز های آردی معروف گلریز و گلدرشت بوده اند که در اشکال هندسی دایره ای و مربع شکل بوده اند. این دسته از تولیدات گز آردی در نوع بسته بندی متفاوت از بسته بندی گز لقمه ای بوده اند و با غوطه ور شدن در نوع آرد مخصوص بسته بندی می شوند که نوع تولیدات فله ای گز اردی باز به همین ترتیب بوده اند در دیس های ۲ الی ۳ کیلویی همراه با آرد مخصوص قرار می گیرند که البته پک های نیم کیلویی فله ای از گز های آردی وجود دارند که بصورت وکیوم شده هستند و منجر می شوند که هوا داخل ان وارد نشود و از ماندگاری بالاتری برخودار گردد.

گز بلداجی

پس تنوع در کار تولیدات گز لقمه ای و آردی را می توان یکسان دید ولی تا حدودی در گروه تولیدات گز لقمه ای بی مغز منجر به تنوع بیشتر در این گروه شده است و بنابر نوع مصرف راحت تر گز لقمه ای پرفروش ترین بوده اند ولی دوستداران گز آردی نیز کمتر از تولیدات گز لقمه ای نمی باشند. پس به این ترتیب مدل های تولیدی گز آردی پسته ای بنابر دارا بودن هر یک از ویژگی های نام برده شده با برند های مختلف تولید کننده نیز در بازار قابل یافت می باشند.

گز سوهان صادراتی

قیمت فروش انواع گز آردی مغزدار پسته بادام و مخلوط

قیمت خرید فروش محصولات تولیدی گز از یکدیگر متغیر بوده اند و این امر دلیل بر درجه ی کیفی در تولیدات بوده اند و یا نوع محصول می باشد، پس قیمت فروش گز آردی با نوع گز لقمه ای متفاوت بوده هم در مدل های بسته بندی شده هم در نوع تولیدات فله ای و این بخش براساس تولیدات مستقیم و عرضه در بازار با قیمت های مناسب روانه ی بازار های مصرفی در داخل کشور با کشور های جهانی می گردد.

گز سکه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید