مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز پسته ای ۴۲ درصد ویژه کرمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع مدل گز پسته ای کرمانیتولیدات ویژه گز پسته ای کرمانی چیست؟قیمت فروش انواع گز پسته ای کرمانی عمده در کشور

قیمت گز پسته ای در بازار فروش که با نرخ قیمت های متفاوتی همراه بوده است، فروش این بخش پیشنهادی از تولیدات گز پسته ای ویژه کرمانی اصفهان بوده است که با درصد های متفاوت چون ۴۲ درصد در مدل های کادویی تا فله ای عمده به فروش می رسد.

معرفی تولیدات انواع مدل گز پسته ای کرمانی

معرفی از تولیدات گز این شیرینی مخصوص بخش اصفهان که جزء شیرینی های مخصوص و اصیل ایرانیان بوده است و از زمان های دور تا به امروز در این دیار نصف جهان تهیه و تولید می گردد می توان تولیدات این محصول را با برند های مختلف تولید کننده دید و معرفی کرد که در بازار امروزی توزیع گردیده اند. پس به عنوان مثال یکی از این گروه های تولید کننده ی گز در این دیار نصف جهان که دارای قدمتی طولانی و چندین ساله در امر تولید این شیرینی مخصوص بوده است با نام تجاری گز کرمانی اصفهانی معرفی شده است.

این برند براساس کیفیت بالایی که در تولیدات خود دارا بوده امروزه به عنوان یکی از برند های برتر، محبوب و مشهور در بازار ایرانی با بازار های جهانی می باشد. پس در انواع گوناگون از تولیدات این محصول را در مدل های گز لقمه ای با گز آردی و دیگر محصولات هم پایه ی این گروه تولیدات عرضه می شود. معرفی از تولیدات گز این واحد برگرفته از گروه تولیدات گز های مغزدار لقمه ای و اردی که به دسته های مختلف از تولیدات تقسیم بندی شده اند من جمله گز های مغزدار پسته ای، مخلوط و بادامی که براساس توضیحات از ویژگی های تولیدی گز با درصد های متفاوت از طعم های گوناگون انگبین های گیاهی تشکیل شده است.

گز صادراتی کادویی

خب موضوع این بخش از معرفی تولیدات گز کرمانی مرتبط به تولیدات گز پسته ای کرمانی بوده و این گز پسته ای را می توان در مدل برش گز لقمه ای با گز آردی دید که از درصد هایی چون گز پسته ای ۱۸ درصد تا ۴۲ درصد را تشکیل داده است در مدل های فله ای تا کادویی که در وزن های مختلفی همراه می باشد.

گز فله اصفهان

تولیدات ویژه گز پسته ای کرمانی چیست؟

پس همانطور که در بخش قبل ارائه دادیم تولیدات گز پسته ای کرمانی از چند مدل درصد مغز پسته تشکیل شده است که نمونه ای از این تولیدات را به گز پسته ای ویژه کرمانی یا گز مخصوص کرمانی نام می برند. این گز ویژه پسته ای کرمانی از گز های ۴۲ درصد بوده که با طعم ویژه ی انگبین استفاده شده است و صورت هایی از وزن های بسته بندی ۲۵۰ گرمی تا ۴۵۰ گرمی را تشکیل داده است که مدل فله ای این محصول در کارتن هایی به وزن های ۵ کیلوگرمی بوده اند.

گز گلریز آردی

قیمت فروش انواع گز پسته ای کرمانی عمده در کشور

بنابر نوع مغز مصرفی در تولیدات گز می توان شاهد فروش با نرخ قیمت های مختلفی نیز از این محصول در بازار بوده باشیم و این امر برای تولیدات گز پسته ای کرمانی نیز صدق می کند. پس برای تهیه و خرید نوع فله ای تا بسته بندی شده از گز پسته ای ویژه ۴۲ درصد کرمانی در این بخش می توانید با ما در ارتباط بوده و صورت سفارشات خرید عمده ی خود را ارائه و به ثبت رسانید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید