مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید سوهان و سوهان گزی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات فله ای سوهان و سوهان گزیتولید و فروش عمده فله ای سوهان سوهان گزی
سوهان گزی صادراتی

تولید سوهان و سوهان گزی در نوع فله ای و بسته بندی شده روانه ی بازار مصرف شده است و در این بخش از فروش تولیدات نوع فله ای برای توزیع در سراسر بازار کشور و بازار های جهانی صادرات در این بخش تهیه تولید و عرضه می گردد.

معرفی تولیدات فله ای سوهان و سوهان گزی

معرفی تولیدات صورت گرفته از سوهان را اینطور وصف می کنیم که از جمله سوغات بخش استان قم بوده و در اصل قطب تولید سوهان کشور بشمار می رود با این حساب در خود مجموعه واخد های تولید کننده ی بسیاری از کارگاه با کارنجات بزرگ و کوچکی را در خود جای داده است و هر یک از تولیدات صورت های متفاوت و گوناگونی از سوهان ها را دارا می باشد. سوهان قم از نوع تولیدات سوهان نباتی با سوهان کره ای به بازار عرضه می شود بنابراین با عطر و طعم و کیفیت متفاوتی می توان این محصول را تهیه کرد. سوهان قم در انواع گوناگونی تولید شده اند و این انواع سوهان قم به این ترتیب نامگذاری گردیده اند اعم از:

  • سوهان تخت گل
  • سوهان باقلوا
  • سوهان سکه ای
  • سوهان حبه ای
  • سوهان گزی
  • دسر سوهان

نوع فله ای از این سوهان قم را مدل تولیدات سوهان تخت گل تشکیل داده است که صورت های مختلفی از بسته بندی در نوع وکیوم شده را ارائه می دهد. و اما تولیدات سوهان گزی قطب گز ایران اصفهان و شیرینی دانمارکی در تهران بلداجی که باز در مدل سوهان گزی فله ای و سوهان گزی پاکتی ارائه می دهد که البته نوع تولیدات سوهان گزی قم بصورت سوهان گزی حبه ای از نوع بسته بندی های قوطی فلزی به بازار ارائه شده است. براساس وجود این صورت های مختلف از تولیدات سوهان و سوهان گزی در کشور هر بخشی از بازار کشور خواهان نمونه ای از این تولیدات ارائه شده می باشند.

گز سوهان صادراتی

پرفروش ترین نوع تولیدات سوهان قم را می توان مدل سوهان تخت گل هم در نوع بسته بندی و هم مدل فله ای دید و از نوع سوهان گزی ایرانی تولیدات سوهان گزی لقمه ای اصفهان بلداجی معروف ترین و پرفروش ترین بشمار می رود و با توجه به کیفیت های متفاوتی که در تولیدات خود دارا هستند با کمی اختلاف قیمت فروش در بازار توزیع می گردد.

سوهان قم

تولید و فروش عمده فله ای سوهان سوهان گزی

در این بخش که سفارشات ثبت شده براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده و خریدار بوده است شما نیز می توانید یکی از خریداران عمده ی سوهان و سوهان گزی فله ای و بیسکویت کرم دار ایرانی در این مجموعه بوده باشید جهت پخش یا فروش در مجموعه فروشگاه های خود بوده باشید. و براساس یک عرضه و فروش مستقیم از بخش تولیدی شاهد تولیدات با قیمت های مناسب برای تمامی بازار های فروش داخلی و صادرات هستیم.

سوهان گزی صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید