مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید و ارسال گز سوهانی به افغانستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده سفارشات تولیدی گز سوهانی صادراتیپرفروش ترین نوع سوهان گزی در بازار افغانستانمرکز تولید عمده انواع سوهان گزی+گز اصفهان

گز پسته ای آردی

مرکز تولید گز در کشور که مربوط به بخش های اصفهان بلداجی بوده است، در این بخش امکان ثبت سفارشات تولید گز سوهانی و گز با قیمت مناسب برای کشور های جهانی اعم از افغانستان و … بوده که می توانید برای درخواست خرید با ما در تماس باشید.

عمده سفارشات تولیدی گز سوهانی صادراتی

عمده تولیدات از گز ایرانی را همانطور که می دانید لیستی از تولیدات گز لقمه ای، گز آردی و تولیدات گز سوهانی تشکیل داده است که البته وجود هر یک از موارد ذکر شده برای خود به گروه های مختلفی از تولیدات دسته بندی و تقسیم بندی می شود. و حال بنابر دلایلی نوع تولیدات گز لقمه ای اعم از بی مغز تا مغزدار از جمله پرفروش ترین تولیدات گروه گز ها و بیسکویت مادر ویتانا بشمار می رود.

سوهان گزی صادراتی

به عنوان مثال اشاره می کنیم به مدل تولیدات از گز لقمه ای بی مغز با روکش سوهانی که به گز سوهانی هم معروف هستند من جمله تولیدات گز بی مغزی بوده اند که بسیار پرطرفدار و پرفروش محسوب می شود و این محصول همانند مدل های گز مغزدار لقمه ای این محصول هم در چند مدل تهیه و تولید می گردد حال از جنبه های مختلف اعم از کیفیت بار، نوع بسته بندی، و همین طور مدل های برشی. نوع تولیدات گز سوهانی قطب گز ایران اصفهان بلداجی در نوع برش های گز لقمه ای و بیسکویت کرمدار کاکائویی گرجی بصورت بسته بندی تک نفره ی سلفون ها بوده اند که پر شده در کارتن هایی به وزن های ۵ الی ۶ کیلوگرمی فله ای و نمونه ی دیگر در نوع بسته بندی پاکتی به وزن های یک کیلوگرمی هستند.

سوهان گزی صادراتی

و اما نمونه ی دیگر از تولیدات این گز سوهانی که در کشور عرضه شده است مربوط به تولیدات گز سوهانی حبه ای تولید قم بوده که هم در نوع تولیدات مخلوط و نباتی و هم تولیدات گز سوهانی کره ای ارائه می شود و البته نوع بسته بندی برای تولیدات گز سوهانی قم با نوع بخش اصفهان بسیار متفاوت می باشد ولی در تمام حالت این گز سوهانی حبه ای قم هم در بازار های جهانی و ایرانی پرفروش هم می باشد. پس برای بازار صادراتی این گز سوهانی براساس مدل های تولید شده، درخواست هایی هستند که برای بازار های صادراتی هم ارائه می دهند.

گز سوهان صادراتی

پرفروش ترین نوع سوهان گزی در بازار افغانستان

به عنوان مثال یکی از کشور های خریدار این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی گز کشور افغانستان بشمار می رود و همانند هر گروه دیگری از تنقلات شیرین که به این کشور وارد می شود گز ایرانی هم در تمامی انواع و اقسام گوناگون از مدل هایی که تولید می گردد به بازار افغانستان راه یافته است. گز سوهانی نیز یکی از محصولات تولیدی گروه گز های لقمه ای بی مغز محسوب می شود و هم در نوع فله ای و هم تولیدات گز سوهانی پاکتی با اوزان مختلف راهی تمامی بازار های افغانستان گردیده است که البته نوع گز لقمه ای بدون مغز هم بخشی از سفارشات این کشو محسوب می گردد.

مرکز تولید عمده انواع سوهان گزی+گز اصفهان

همانطور که می دانیم واحد های تولیدی گز در بخش هایی چون اصفها بسیار بوده است و این بخش نیز یکی از مجموعه های تولید کنندگان گز در کشور می باشد که می توانید برای سفارشات صادراتی جهت تولیدات انواع گز لقمه ای، آردی و تولیدات گز سوهانی مرغوب و درجه یک با قیمت مناسب در این بخش و از طریق راههای ارتباطی با ما همراه باشید تا تولیداتی مرغوب و تولید روز با قیمت های مناسب هر بازار را پیشنهاد شما عمده خریداران دهیم.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید