مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولیدی سوهان گزی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات عمده سوهان گزی در اصفهانمرکز تولید و فروش انواع سوهان گزی در بازار
سوهان گزی صادراتی

سوهان قم

سوهان گزی اصفهان که در کارخانجات و یا شرکت های تولید کننده ی متعددی در بازار عرضه شده است در این بخش از مرکز تولید و فروش عرضه ی عمده تولیدات سوهان گزی لقمه ای و قاووت نخود نارگیل، فله ای و پاکتی برای تمامی بازار های داخلی و جهانی با قیمت مناسب عرضه می گردد.

تولیدات عمده سوهان گزی در اصفهان

تولیدات عمده ای از این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در این قطب و پایتخت گز ایران اصفهان صورت می گیرد که وجود هر یک صورت های مختلفی از برند های تولید کننده ی متعدد این محصول بوده که این تولیدات را در تمامی بازار های فروش و پخش کشور عرضه نموده اند. همانطور که در بخش های قبل معرفی کرده ایم تولیدات از نوع گز را مدل هایی از همان گز های معروف لقمه ای با آردی تشکیل داده است با این تفاوت که با نوع بسته بندی های مختلف از درصد های متفاوت این مغز را در تولید مصرف و به کار برده اند و این امر از عوامل اصلی و تاثیر گذار بر قیمت فروش می باشد. که البته هستند دیگر عواملی که موثر بر قیمت خرید فروش این محصول در بازار می گردد.

گز سوهان صادراتی

در اصفهان با مسافران و گردشگران بسیاری روبه رو می شویم که یا از دیگر کشور های جهانی به اصفهان سفر کرده اند یا مسافر های استان های دیگر هستند که با ورود به این استان به یقین از این سوغات اصفهان که گز و انواع قاووت کرمان بوده خریداری و بهره برده اند و همین خرید هایی جزئی از سوغات اصفهان گز منجر به تقاضای بازار مصرف کننده در پی تهیه و خرید این محصول می گردد، پس به این ترتیب به شیوه های نوین این تولیدات در تمامی بازار های ایرانی توزیع می گردد و بازار های صادراتی را نیز همراه با صادرات به کشور های مختلف جهانی همراهی می کنیم. که امروزه بخش عظیمی از این تولیدات گز در بازار های جهانی از کشور های مختلف وجود دارد که با استقبال بازار فروش فوق العاده ای هم روبه رو می شود.

سوهان گزی صادراتی

و اما بخشی از این تولیدات گز اصفهان که مربوط به تولیدات سوهان گزی اصفهان می باشد، در اصل همان صورت تولید شده از گز لقمه ای بوده با این تفاوت که در نوع گز بی مغز با لایه و یا روکش سوهان بوده و بنابر وجود ارزش غذایی بالای گز همراه با سوهان که از جوانه ی گندم تهیه می گردد ارزش غذایی ان را دو چندان می کند. پس این محصول نیز در بین تولیدات نوع گز بی مغز برای هر دو بازار داخلی با جهانی پرطرفدار می باشد. و انچه از تولیدات این سوهان گزی در بازار ارائه شده از نظر کیفیت در تولید و برند های مختلف با نوع بسته بندی می توان تنوع در کار این محصول نام برد و معرفی کرد که هم در نوع فله ای، پاکتی با بسته بندی های کادویی ارائه می گردد.

سوهان گزی صادراتی

مرکز تولید و فروش انواع سوهان گزی در بازار

همانطور که گفته شد مرکز های تولید و فروش این محصول از سوهان گزی اصفهان بسیار بوده و این بخش یکی از مرکز های فروش عمده آنلاین در سراسر بازار کشور و تامین بازار های صادراتی بوده است. پس براساس تولیدات صورت گرفته و ارائه شده در این بخش که از نوع سوهان گزی بسته بندی پاکتی یک کیلویی و کادویی می باشد می توانید برای خرید عمده ی خود از تولیدات باکیفیت و اعلا این مرکز بهره مند گردید.

گز پسته ای آردی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید