مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گز پسته ۳۸ درصد انگبینی+ویژه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات ویژه انواع گز صادراتیویژگی و خصوصیت گز 38 درصد صادراتی چیست؟فروش تولیدات گز پسته ای 38% انگبینی
گز بلداجی

گز لقمه پسته ای

گز ویژه صادراتی از تولیدات گز ایرانی که متشکل از انواع گز اصفهان بلداجی بوده است، فروش این بخش همراه با معرفی و پیشنهاداتی از تولیدات گز پسته ای اعم از گز لقمه ای اردی با طعم انگبینی از درصد های متفاوت چون ۳۸ درصد و … که در نوع تولیدات گز فله ای و کادویی ارائه می گردد.

لیست تولیدات ویژه انواع گز صادراتی

تولیدات ویژه از گز صادراتی را می توان در انواع مدل های مختلف از تولیدات گز نام برد و دسته بندی کرد، با وجود اینکه نوع تولیدات گز شامل همان مدل های معروف از تولیدات گز لقمه ای و آردی بوده است از نظر توزیع و پخش در بازار های ایرانی با عرضه در بازار های صادراتی هیچ تفاوتی ندارند. براساس تنوع و کیفیت های متفاوتی که از تولیدات گز می توان در بازار تهیه کرد، پس نوع تولیدات برای بازار های صادراتی نیز به همین ترتیب می باشد هر بخشی از بازار های صادراتی در پی تهیه و خرید نوعی از تولیدات ارائه شده ی گز ها بوده اند.

گز سکه ای

پس به این ترتیب لیست تولیدات انواع گز صادراتی از جمله تولیدات گز لقمه ای با گز اردی بوده اند و هر کدام از این دو مدل برای خود به دسته های مختلفی از تولیدات گز مغزدار با گز بی مغز تقسیم بندی می شود، لیست تولیدات از گروه تولیدات گز بی مغز را می توان به گز روکشدار سوهانی اشاره کرد که از جمله گز بدون مغزی بوده که بسیار پرطرفدار در بازار های صادراتی بوده است، و این گز روکشدار سوهانی لقمه ای در عمده بازار های صادراتی درخواست هایی از تولیدات گز سوهانی پاکتی یک کیلویی با گز سوهانی فله ای خرید می شود.

گز اثلی 303

و اما تولیدات ویژه گز مغزدار شامل تولیدات گز مغزدار پسته، گز مخلوط با گز بادام بوده حال هر کدام از این سه مورد در درصد های متفاوت مغز ها با طعم انگبین های گیاهی را دارا هستند، که باز در بازار صادراتی درخواست های خرید از نوع گز مغزدار متغیر می باشد و همانطور که گفته شد براساس نوع بازار های فروش متفاوت خرید های متفاوتی هم انجام می شود، از درصد های تولیدی گز مغزدار می توان به وجود گز های مغزداری چون گز ۱۰%، ۲۰%، ۱۸%، ۳۸%، ۲۸% و … هستند، در اصل هر بخش و واحد تولیدی نوع گز مغزدار خود را با درصد های متفاوتی تولید می کنند.

گز بلداجی

ویژگی و خصوصیت گز ۳۸ درصد صادراتی چیست؟

به عنوان مثال یکی از نمونه گز های مغزدار تولیدی مربوط به تولیدات گز ۳۸ درصد بوده که این گز ۳۸ درصد عمده تولیداتی از مدل گز پسته ای ۳۸ درصد بوده است، خصوصیت و ویژگی که می توان در تولیدات گز ۳۸ درصد ارائه داد شامل تولیدات گز لقمه ای با گز آردی بوده، همراه با ان طعم انگبین هایی چون ترنجبینی، بیدمشکی، زعفرانی، انگبین، عسل می باشد و دیگر اینکه در نوع تولیدات فله ای پاکتی با کادویی در وزن های ۴۵۰ گرمی الی ۳۵۰ با ۲۵۰ گرمی را شامل می شوند. براساس وجود این ویژگی ها درخواست های خرید صادراتی می تواند هر یک از انواع نام برده بوده باشد.

گز سکه ای

فروش تولیدات گز پسته ای ۳۸% انگبینی

فروش تولیدات گز این بخش که شامل تولیدات متنوع و گوناگونی از انواع و اقسام گوناگون گز ها بوده است، تامین کننده ی انواع گز برای بازار های صادراتی از نوع تولیدات گز ویژه و درجه یک تا گز های معمولی برای بخش های خاصی از بازار، که با قیمت مناسب از بخش مستقیم واحد تولید کننده ی گز ارائه می گردد. حال جهت درخواست و خرید این گز ۳۸ درصد لقمه ای و آردی با بهترین کیفیت می توانید با ما در این بخش در ارتباط باشید.

گز بلداجی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید