مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده گز شکلاتی پشمکی در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات عمده انواع گز در بازار کشورعمده فروشی گز شکلاتی پشمکی با قیمت مناسب
گز پشمک

گز اثلی 303

گز شکلاتی که در نوع گز لقمه ای و گز شکلاتی پشمکی به بازار عرضه شده است، بصورت عمده در نوع تولیدات فله ای با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور به فروش می رسد و شامل تولیدات نوع گز شکلاتی لقمه ای بلداجی با گز شکلاتی پشمکی تبریز بوده است.

لیست تولیدات عمده انواع گز در بازار کشور

مجموعه تولیدات از تنقلات در بازار کشور را می توان مجموعه ای انبوه و عمده از اقسام گوناگون این تنقلات نام برد و دسته بندی کرد که در این بین انچه عرضه و بازار پخش سراسر کشور توزیع می گردد مربوط به یکی از شیرینی های اصیل و سنتی ایرانی که جزء تنقلات شیرین بوده است به فروش می رسد که از گذشته تا به امروز با نام گز معرفی گشته است. گز همانطور که می دانیم جزء سوغات و شیرینی های اصیل پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی بوده که امروزه دارای مجموعه واحد های تولید کننده ی بزرگ و کوچک بسیاری بوده و در تنوع بالایی این تولیدات را روانه ی بازار مصرف نموده است.

گز مخلوط 20%

به عنوان نمونه جهت معرفی و اشنایی بیشتر می توان گفت که نوع گز لقمه ای با گز های آردی و سکه ای جزء تولیدات بشمار رفته است و هر یک از نمونه های نام برده برای خود دارای زیر بخش هایی از تولیدات هستند که منجر به تنوع کار در این محصول گردیده است که نوع تولیدات گز لقمه ای پرفروش ترین و پرطرفدارترین بشمار می رود و به دو گروه تولیدی گز لقمه ای بی مغز با گز لقمه ای مغزدار تقسیم بندی شده و نوع گز لقمه ای بی مغز به گز سوهانی لقمه ای معروف بوده و مدل گز لقمه ای مغزدار به چندین و چند بخش تقسیم می شود و بنابر بازارهای پخش و فروش مختلف در کشور هر یک در پی تهیه و خرید نوع خاصی از انها هستند. دسته بندی این مدل های تولیدی از انواع گز مغزدار لقمه ای در بازار کشور اعم از:

  1. گز لقمه ای پسته، بادام، مخلوط و …
  2. گز لقمه ای مغزدار زعفرانی
  3. گز لقمه ای مغزدار ترنجبینی
  4. کز لقمه ای مغزدار شیرخشتی
  5. گز لقمه ای مغزدار انگبینی
  6. گز لقمه ای مغزدار عسلی
  7. گز لقمه ای مغزدار میوه ای
  8. گز لقمه ای مغزدار شکلاتی

تمامی این انواع نام برده شده از گزهای لقمه ای مغزدار در گروه تولیدات گزهای آردی نیز قرار دارند که بصورت تولیدات گز فله ای و بسته بندی شده نیز ارائه می گردد. و بنابر نوع بسته بندی و درجه ی کیفیتی که در تولیدات دارا هستند هر یک با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوتی هم توزیع می گردند.

گز پشمک

عمده فروشی گز شکلاتی پشمکی با قیمت مناسب

قیمت مناسب از تولیدات این انواع گز شکلاتی لقمه ای که در این بخش عرضه شده است مربوط به دو مدل از تولیدات بوده که بخشی مربوط به گروه تولیدات گز شکلاتی با روکش پشمکی بوده که گاه با مغز پسته ای تهیه شده اند مانند تولیدات گز شکلاتی لقمه ای حاج عبدالله و هم می توان به تولیدات گز شکلاتی لقمه ای بخش اصفهان بلداجی اشاره کرد که بصورت برش شکلاتی از نوع مغز پسته ای ۲۸% و نوع فله ای به بازار عرضه شده است و در این مرکز بنابر یک عرضه مستقیم با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور به فروش می رسد.

گز پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید