مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی پخش سوهان تخت فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده پخش سوهان فله ای در کشورنمایندگی فروش و پخش سوهان فله ای تخت
سوهان قم

سوهان قم

پخش متفاوتی از شیرینی جات ها در بازار صورت می گیرد که این پخش در این مجموعه در ارتباط با عرضه ی تولیدات انواع گز و سوهان گزی با سوهان اعلا و درجه یک و قاووت نخود نارگیل در نوع فله ای و بسته بندی شده بوده و عرضه ی سوهان تخت فله ای از نوع نباتی با کره ای همراه با قیمت مناسب به فروش می رسد.

عمده پخش سوهان فله ای در کشور

خب همانطور که گفته شد مجموعه تولیدات از شیرینی جات ها بسیار متنوع بوده و هر یک متعلق به بخش مرکزی خاصی از استان ها بشمار می رود و این شیرینی نیز جزء سوغات ان منطقه هم معرفی می شود. به عنوان مثال می توان به تولیدات سوهان در قم اشاره کرد که شامل واحد های تولیدی بسیاری بوده که هر یک تولیداتی از انواع سوهان از مدل های برشی مختلف با کیفیت های متفاوت در نوع سوهان نباتی با سوهان کره ای روانه ی بازار مصرف می کند. تولیدات ارائه شده از این سوهان قم همگی بصورت بسته بندی شده در وزن های مختلف از قوطی های فلزی بوده است که در بازار امروزی این سوهان در نوع بسته بندی های فانتزی کاغذی نیز عرضه می شود.

سوهان قم

یکی از تولیدات معروف و مشهور سوهان در کشور مربوط به سوهان تخت یا سوهان گل بوده که بسیار پرفروش و پرطرفدار بشمار می رود و تنها نمونه ی سوهانی بوده که علاوه بر مدل بسته بندی شده در نوع فله ای هم به فروش می رسد. این سوهان تخت فله ای بصورت وکیوم شده بصورت دو عددی همراه با کارتن هایی در وزن ۱۰ کیلوگرمی روانه ی بازار مصرف می گردد. این سوهان و انواع قاووت کرمان تخت فله ای باز به دو صورت سوهان تخت نباتی با سوهان تخت کره ای تهیه می شود که هر یک مشتریان مخصوص به خود را دارد. سوهان با اینکه همانند گز و گز سوهانی طرفداران مخصوص به خود را جذب نموده است در امر صادرات نیز این سوهان تخت بصورت فله ای هم ارسال می گردد. تزیین صورت گرفته از سوهان تخت همراه با مغزیجاتی چون پسته، بادام، خلال بادام و پودر پسته می باشد.

نمایندگی فروش و پخش سوهان فله ای تخت

بنابر وجود نمایندگی های پخش و فروش برخی از برند های تولید کننده در نقاط مختلف کشور، این مرکز نیز یکی از نمایندگی های پخش و فروش عمده سوهان، سوهان گزی و انواع گز در سطح کشور و تامین بازار های صادراتی بوده است. بنابراین جهت سفارش و خرید عمده سوهان تخت فله ای در نوع تولیدات سوهان نباتی و کره ای می توانید با ما در ارتباط بوده و سفارشات خرید خود را به ثبت رسانید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید