مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارسال عمده انواع گز ۲۰۰ گرمی لقمه آردی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع بسته بندی گز تولید شدهخصوصیت تولیدی گز کادویی 200 گرمیفروش عمده انواع گز لقمه/آردی 200 گرمی+ارسال به سراسر کشور

گز اثلی 303

عمده انواع گز ۲۰۰ گرمی که از مجموعه تولیدات گز کادویی بسته بندی بشمار می رود، در این بخش از فروش، ارسال و صادرات، تولیدات گز لقمه ای و آردی در نوع مغزدار پسته، بادام و مخلوط با قیمت مناسب می باشد.

معرفی تولیدات انواع بسته بندی گز تولید شده

معرفی برای تولیدات از شیرینی اصیل ایرانیان گز که در پایتخت و قطب تولیدی ان اصفهان بلداجی تهیه و تولید می گردد و قدمتی چندین و چند ساله در امر تولید این محصول در کشور را دارا هستیم و امروزه نیز براساس تجربیات کسب کرده از نسل های گذشته این بهترین و مرغوب ترین نوع شیرینی را تهیه تولید و عرضه می نمایند در صورت هایی متفاوت و خوشمزه از گز های لقمه ای و آردی را عرضه می نمایند و می دانیم که وجود هر یک به نوبه ی خود دارای خصوصیت ها و ویژگی هایی بوده اند.

گز اثلی 303

از خصوصیت ها و ویژگی های این گز می توان به طعم ان، نوع مغز مصرفی، درصد مغز و نوع بسته بندی محصول اشاره کرد. که موضوع این بخش هم مرتبط با بسته بندی گز بوده است. از بسته بندی های گز می توان اینطور ان را وصف کرد که گز بسته بندی از نوع لقمه ای دارای سلفون پیچ های تک نفره ای هستند که تهیه شده اند و پایان کاری همراه با بسته بندی های کادویی و یا فله ای پاکتی در وزن های مختلف ارائه شده اند.

گز سوهان صادراتی

و این خصوصیت از نظر نوع بسته بندی برای گز آردی نیز صدق می کند، گرچه لقمه ی گز آردی سلفون پیچ نشده و در ارد مخصوص غوطه ور گردیده و نهایت بسته بندی میشد در گذشته، در تولیدات امروزی و تولیدات فله ای گز آردی می توان دید که همچون گز لقمه ای در سلفون پیچ های تک نفره تهیه شده اند. پس از نظر نوع بسته بندی کادویی می توان به وزن های مختلف اشاره کرد که شامل گز بسته بندی ۱۰۰ گرمی، ۲۰۰ گرمی، ۳۵۰ گرمی الی ۵۰۰ گرمی و یا بالاتر را دارا هستند.

گز مخلوط 20%

خصوصیت تولیدی گز کادویی ۲۰۰ گرمی

خب انتخاب این بخش از خرید فروش گز مربوط به تولیدات گز بسته بندی و یا گز کادویی به وزن ۲۰۰ گرمی بوده است. از خصوصیت ها و ویژگی های این گز کادویی ۲۰۰ گرمی می توان اینطور وصف کرد که در نوع تولیدات گز لقمه ای با گز آردی ارائه شده اند همراه با ان شامل گز مغزدار ۲۰۰ گرمی پسته ای، بادام و مخلوط نیز هستند که با ترکیب یکی از طعم های انگبین های گیاهی تهیه شده اند. و البته در نوع تولیدات گز بی مغز روکشدار سوهانی این گز ۲۰۰ گرمی هم عرضه می شود.

گز آردی کیلویی

فروش عمده انواع گز لقمه/آردی ۲۰۰ گرمی+ارسال به سراسر کشور

فروش عمده انواع گز لقمه ای و آردی در بسته بندی ۲۰۰ گرمی برگرفته از تولیدات معرفی شده در بخش قبل بوده است که فروش و ارسال به بخش های مختلف از کشور با بازار های متعددی که وجود دارد امکان پذیر می باشد که می توانید برای تهیه و خرید عمده ی این گز ۲۰۰ گرمی در نوع گز مغزدار و بی مغز با این مرکز تولید همراه باشید.

گز آردی کیلویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید