مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز پسته زعفرانی لقمه فله ای اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات فله ای عمده گز لقمه ای اصفهانمرکز خرید عمده گز زعفرانی پسته فله

 

گز پسته زعفرانی لقمه ای یکی از طعم های سنتی و اصیل در تولیدات گز بوده است که در این بخش از فروش تولیدات نوع فله ای از این محصول بصورت عمده در سراسر بازار کشور توزیع می گردد من جمله تولیدات گز فله ای اصفهان.

تولیدات فله ای عمده گز لقمه ای اصفهان

از تولیدات فله ای گز می توان به مدل های مختلفی اشاره کرد که نوع گز فله ای مربوط به تولیدات گز لقمه ای و گز آردی می باشد. و تنوع در کار تولیدات گز فله ای لقمه ای بالاترین درصد تولید را دارد. نوع گز فله ای از مدل گز آردی فله ای می تواند به دو صورت گز آردی فله ای گلریز و یا گز گلدرشت برش داده شود که همراه با طعم های مختلف از مغزیجات متفاوتی را دارا هستند. و اما می پردازیم به تولیدات گز لقمه ای فله ای و این گز فله ای لقمه ای به دو بخش گز لقمه ای فله بی مغز با گز لقمه ای فله ای مغزدار تقسیم می شود. این گز لقمه ای فله ای مغزدار به گز های مغزدار پسته، بادام با مخلوط تقسیم می شود با درصد های متفاوت از طعم های مختلف را تشکیل می دهد اعم از:

  • گز پسته زعفرانی
  • گز پسته انگبینی
  • گز پسته عسلی
  • گز پسته ترنجبینی
  • گز پسته شیرخشتی

و … . یکی از این گز های لقمه ای فله ای، گز فله ای زعفرانی بوده است که پایه و اساس این گز فله ای زعفرانی نوع گز پسته ای می باشد. گز زعفرانی فله ای همچون دیگر گز های طعم دار با درصد های مختلف در بازار تولید می شود مانند:

  • گز پسته زعفرانی ۱۸%
  • گز پسته زعفرانی ۳۸%
  • گز پسته زعفرانی ۳۲%
  • گز پسته زعفرانی ۳۰%
  • گز پسته زعفرانی ۲۵%
  • گز پسته زعفرانی ۴۲%

تمام این درصد های مختلف از تولیدات گز پسته زعفرانی علاوه بر اینکه بصورت فله ای توزیع می گردد، صورت های گوناگونی از مدل های بسته بندی کادویی با طرح های مختلف از وزن های بالا و پایینی را شامل می شود همراه با برند های مختلف تولید کننده از گز زعفرانی اصفهان که براساس وجود شهرت و معروفیت در بازار های متفاوت تقاضای خرید های متفاوتی هم ارائه می گردد.

گز فله ای اصفهان

مرکز خرید عمده گز زعفرانی پسته فله

خب بنابر وجود بازار گز اصفهان می توانید صورت های گوناگونی از برند های مختلف تولید کننده ی گز پسته زعفرانی اصفهان را خریداری نماید. حال در این بخش هم می توانید برای خرید عمده گز پسته زعفرانی فله ای و یا مدل کادویی می توانید با ما در ارتباط باشید و بهترین های تولید شده از گز زعفرانی اصفهان را خریداری نماید، با قیمت مناسب البته براساس درصد های متفاوت از تولیدات با نرخ قیمت های فروش بالا و پایینی توزیع می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید