مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز آردی گلدرشت مخلوط ۲۰%

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات انواع گز مخلوط لقمه ای+آردیتولیدات گز مخلوط آردی چند مدل هستند؟فروش گز آردی گلریز+گلدرشت+مغزدار
گز سکه ای

گز سکه ای

فروش گز مخلوط که همراه با تولیدات گز مخلوط لقمه ای و گز مخلوط آردی بوده است از درصد های متفاوت در تولید تشکیل شده است و این بخش همراه با فروش تولیدات گز مخلوط ۲۰% برای تمامی بازار های کشور عرضه می گردد.

تولیدات انواع گز مخلوط لقمه ای+آردی

تولیدات از نوع شیرینی گز ایرانی که در بخش های اصفهان و بلداجی تهیه می شود هر یک از تولیدات موجود در بازار مربوط به برند های تولید کننده ی متفاوتی بوده که تولیدات متنوعی هم از چند جهت به بازار ارائه داده است. با اینکه گز نوعی شیرینی بوده که در دو مدل لقمه ای و آردی تهیه می شود و هم اینکه از طعم های یکسان انگبین های گیاهی هم تشکیل شده و هم درصد های متفاوت مغزیجات پسته و بادام را تشکیل داده است ولی از نظر درجه ی کیفیت در تولیدات می توان کمی متفاوت تر هر برندی را دید که برخی از این برند های تولید کننده ی قدیمی، برای خود دارای قدمت چندین و چند ساله در امر تولیدات بوده اند و سهم بازار فروش بالایی را از نظر کیفیت بالا در تولیدات به خود اختصاص داده اند.

گز پسته ای آردی

همانطور که در بخش های قبل هم اشاره کرده ایم تولیدات از نوع گز شامل چندین و چند ویژگی بوده و هر یک برای تولیدات خاصی از مدل گز ها لحاظ می گردد که البته برخی از این ویژگی ها در بین نوع تولیدات یکسان به کار می رود. پس یکی از این ویژگی های تولیدی گز مربوط به نوع مغز مصرفی بوده و از مغز های پسته، بادام و مخلوط این دو مغز تهیه می شود. و ویژگی یکسانی که از این مغزیجات می توان در تولید گز نام برد یکسان بکار بردن درصد های متفاوت از مغزها در تولید گز لقمه ای و آردی بوده است.

گز آردی بلداجی

به عنوان مثال یکی از تولیدات گز مغزدار را می توان گز مخلوط نام برد، این گز مخلوط همانطور که گفته شد از تولیدات گز لقمه ای و آردی بوده که در طعم های مختلف از درصد های متفاوت تشکیل شده است و هم نوع گز فله ای و هم بسته بندی شده را دارا می باشد. پس این انواع گز مخلوط لقمه ای و آردی را می توان در مواردی که قبل معرفی کردیم بشناسید.

تولیدات گز مخلوط آردی چند مدل هستند؟

خب به عنوان مثال یکی از این انواع تولیدات گز مخلوط را اشاره می کنیم به تولیدات گز آردی مخلوط، و این گز آردی مخلوط در نوع برش های گلریز با گلدرشت بوده که به شکل دایره ای و مربعی هستند. این گز آردی با وجود اینکه در مجاورت هوا منجر به سفت شدن گز می شود پس در بین آرد مخصوص خود قرار می گیرد تا به همان روز اول تولید نرم و لطیف باقی بماند. مدل های تولیدی گز مخلوط آردی را می توان اینطور دسته بندی کرد که اعم از گز آردی مخلوط ۱۰%، ۲۰%، ۳۰%، ۱۸% و … از طعم ها ترنحبین، بیدمشکی نام برد.

گز پسته ای آردی

فروش گز آردی گلریز+گلدرشت+مغزدار

فروش گز آردی مخلوط این بخش که هم در نوع بسته بندی از درصد های متفاوت نام برده تشکیل شده است در نوع تولیدات گز آردی فله ای با بسته بندی های پک نیم کیلویی و فله ای سه کیلوگرمی تولید می گردد  در نوع گز آردی گلدرشت با گلریز می باشد، پس بنابر تولیدات به روز از گز آردی فله ای می توانید از تولیدات تازه ی گز بهره مند گردید که بصورت عمده برای بخش های مختلف از بازار کشور در حال عرضه و فروش هستیم.

گز اصفهان در تهران

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید