مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع سوهان تخت فله ای نباتی+کره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع سوهان تولید در ایرانمرکز تولید و فروش سوهان تخت فله ای+بسته بندی

انواع سوهان تولید ایران که با مجموعه تولیدات متنوعی همراه بوده است در این مرکز فروش عرضه ی تولیدات نوع سوهان تخت فله ای و بسته بندی شده از دو گروه تولیدی نباتی با کره ای به فروش می رسد.

معرفی انواع سوهان تولید در ایران

در بخش های مختلف از کشور اینکه بخواهیم از واحد های تولیدی نام برد و معرفی کرد می توان گفت که با مجموعه های تولیدی متعدد و مختلفی روبه رو می شویم که هر یک تولیداتی از انواع کالا تا محصولات را به دنبال دارند و به بازار های کشور و حتی تامین بازار های جهانی ارائه می دهند. ما در این بخش در مورد تولیدات نوع تنقلات از شیرینی جات ها صحبت می کنیم و می دانیم که نوع تنوع در تولیدات شیرینی جات ایرانی بسیار بالا بوده و دنیای از انواع و اقسام شیرینی جات های صنعتی تا سنتی را دارا بوده که برخی از گروه های تولیدی از این شیرینی جات های ایرانی به زمان های بسیار دوری باز می گردد.

به عنوان مثال می توان به گز اصفهان بلداجی اشاره کرد که یکی از قطب های بزرگ تولید کنندگان گز در کشور بوده اند و علاوه بر عرضه در بازار های ایرانی امروزه در بازار های جهانی نیز ارائه می دهند. و یا می توان به دیگر نوع شیرینی ایرانی اشاره کرد که از تولیدات بخش استان قم بوده و معروف به سوهان قم هستند. این سوهان قم باز همانند گز اصفهان بلداجی با قدمت طولانی در تولیدات این شیرینی همراه بوده است و امروزه نیز به همان اندازه ی دوره های گذشته باکیفیت، اصیل و خوشمزه به بازار ارائه می دهند همراه با برند های مختلف تولید کننده که برخی از این برند های تولید کننده دارای قدمت چندین ساله در امر تولیدات را دارا می باشد.

سوهان گزی صادراتی

خب موضوع این بخش هم مربوط به تولیدات سوهان قم بوده و اینکه بخواهیم از تولیدات شیرینی این بخش نام ببریم باید گفت همانند هر نوع شیرینی برای خود در چندین طرح و مدل تهیه می شود و از نظر نوع بسته بندی باز در تنوعی از بسته بندی ها ارائه گردیده است. سوهان هم در نوع فله ای و هم سوهان بسته بندی شده ارائه می شود و براساس نوع ویژگی خاصی که در تولیدات دارا بوده بسته بندی این محصول اغلب در ظروف فلزی انجام می شود با اینکه در بازار های امروزی شاهد بسته بندی های کاغذی فانتزی هم هستیم ولی شهرت سوهان قم در مجموعه بسته بندی های قوطی فلزی در وزن های مختلف بوده است.

گز اثلی 303

و اما این تنوع در تولیدات این محصول شامل انواع برش های سوهانی می گردد که معرف به سوهان تخت، سوهان باقلوا، سوهان سکه ای، سوهان لقمه ای، سوهان حبه ای و سوهان لقمه ای گزی و سوهان حبه ای گزی بوده است تمامی این گروه های تولیدی سوهان از وزن بسته بندی ۲۵۰ گرمی تا ۸۰۰ گرمی را شامل می شوند و همراه با در سه مدل پخت می شود که اعم از سوهان نباتی، سوهان مخلوط و سوهان کره ای( روغن حیوانی).

گز سوهان صادراتی

پس براساس بخش های متعدد و متفاوت از بازار های فروش در کشور می توان دید که در مدل های مختلف درخواست تولید و عرضه صورت می گیرد. این شیرینی همانند گز اصفهان به دلیل متفاوت بودن در نوع تولید خود و ارزش غذایی بالایی که دارا بوده به خاطر وجود جوانه ی گندم و ارد گندم دوستداران بسیاری را دارا بوده و منجر به عرضه ی عمده در بخش های متعددی از بازار های جهانی نیز گردیده است.

مرکز تولید و فروش سوهان تخت فله ای+بسته بندی

بنابر وجود بخش های تولیدی کوچک و بزرگ در قطب تولیدی سوهان قم می توان با برند های تولید کننده ی مختلفی این محصول را نام برد و معرفی کرد که این بخش نیز یکی از مجموعه های تولیدی و عرضه کننده ی انواع سوهان در برش های متفاوت از وزن های مختلف بوده است پس می توانید برای سفارشات خرید عمده ی خود از این انواع و اقسام گوناگون سوهان قم بهره مند گردید.

یکی از نمونه های پرطرفدار سوهان در بازار پخش و فروش تولیدات مدل سوهان فله ای کیلویی می باشد که از نوع تولیدات سوهان تخت بوده اند و بصورت چند عددی وکیوم شده و توزیع می گردند که البته در بخش های خاصی تولیدات نوع سوهان حبه ای فله ای توزیع می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید