مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز ترنجبين پسته بادام ۲۵۰ گرم دالمن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل تولیدات گز 250 گرمی دالمنفروش عمده گز پسته بادام با طعم ترنجبین
گز ترنجبین 250 گرمی

گز ترنجبین 250 گرمی

گز ترنجبین ۲۵۰ گرمی که از تولیدات گز مغزدار پسته بادام و یا مخلوط قابل خریداری بوده است در این بخش از مرکز فروش اینترنتی عرضه ی محصولات تولیدی گز و شیرینی دانمارکی در تهران دالمن با تنوعی از طرح های مختلف بسته بندی در کیفیت تولیدات بالا با قیمت مناسب عمده در سراسر بازار کشور و صادرات به فروش می رسد.

مدل تولیدات گز ۲۵۰ گرمی دالمن

گز دالمن را نیز می توان یکی از شرکت و کارخانجات تولیدی بزرگ در قطب گز ایران اصفهان نام برد و معرفی کرد که تولیدات انبوه و عمده از اقسام گوناگون مدل برش های گزی لقمه ای با آردی را به بازار ارائه داده است که البته علاوه بر این دو مدل گز که خود به چند بخش دیگر از تولیدات تقسیم بندی می شود محصولات دیگری نیز به بازار ارائه کرده است و ان هم تولیدات محصولاتی چون معجون های مغزداری می باشد که در دو طعم معجون شکلاتی با معجون زعفرانی تهیه تولید و در بازار فروش توزیع گردیده است.

گز ترنجبین 250 گرمی

اما می پردازیم به معرفی تولیدات صورت گرفته ی نوع گزهای مغزدار پسته بادام دالمن، از جمله تولیدات صورت گرفته ی گز پسته بادام شامل طعم گز با درصد مغزها و نوع بسته بندی که هر یک از وزن های مختلف تشیکل شده است از عوامل تنوع در کار تولید محصولات این برند گشته است. من جمله طعم اصیل گز دالمن طعم های انگبین با ترنجبین می باشد که درصد های ارائه شده از گزهای مغزدار با وزن بسته بندی نیز به این ترتیب می باشند:

  1. گز مغزدار پسته بادام ۱۰%
  2. گز مغزدار پسته بادام ۱۸%
  3. گز مغزدار پسته بادام ۲۸%
  4. گز مغزدار پسته بادام ۳۸%
  5. گز بسته بندی ۴۰ گرمی
  6. گز بسته بندی ۱۵۰ گرمی
  7. گز بسته بندی ۲۵۰ گرمی
  8. گز بسته بندی ۳۰۰ گرمی

اما مدل های ارائه شده از وزن بسته بندی گز های این برند در وزن ۴۰ گرمی تا ۳۰۰ گرمی را شامل می شد و طرح های ارائه شده از تولیدات گز ۲۵۰ گرمی پسته بادام ان شامل طرح بسته بندی آبرنگی با کلاسیک ان می گردد. البته نوع گز پسته بادام دالمن و بیسکویت پتی بور کوچک در نوع کیلویی قابل خریداری نیز می باشد که می توانید بصورت بسته بندی یک کیلویی یا بسته بندی های دو و نیم کیلویی به وزن ۵ کیلوگرم از کارتن ها ان را تهیه نماید.

گز ترنجبین 250 گرمی

فروش عمده گز پسته بادام با طعم ترنجبین

پس فروش عمده ی صورت گرفته از تولیدات گز ترنجبین ۲۵۰ گرمی این بخش بنابر ارائه و پیشنهادات گوناگون از برندهای تولید کننده ی گز در اصفهان، گز دالمن یکی از پیشنهادات گز این بخش برای بازار داخل با صادرات به بازارهای جهانی بوده، چون علاوه بر تنوع در طرح تولیدات دارای درجه کیفی بالایی نیز بوده است.

گز ترنجبین 250 گرمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید