مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید گز لقمه ای سوهانی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات از انواع گز لقمه ای اصفهانمدل های تولیدی گز سوهانی متنوع بوده اند؟مرکز تولیدی گز سوهانی اصفهان+لقمه ای

تولید گز لقمه ای اصفهان که متشکل از انواع و اقسام گوناگون گز ها بوده است، در این بخش تولیدات گز لقمه ای با روکش سوهانی از تولیدات بخش اصفهان برای سراسر بازار کشور با قیمت های مناسب پخش و فروش ارائه می گردد.

لیست تولیدات از انواع گز لقمه ای اصفهان

از انواع گز ها می توان به تولیدات گز لقمه ای و گز آردی اشاره کرد. و این دو مدل گز در بخش های تولید کننده ی گز اصفهان با برند های متفاوتی در بازار توزیع می گردد. با اینکه تمامی این انواع گز ها در سراسر بازار های فروش کشور توزیع گردیده است، یکی از مدل های پرفروش این گز ها مربوط به تولیدات گز لقمه ای می باشد. از این انواع گز های لقمه ای می توان به چندین و چند مدل اشاره کرد. من جمله گز لقمه ای مغزدار و گز لقمه ای بدون مغز.

این انواع گز لقمه ای بدون مغز، در نوع گز لقمه ای سفید بدون مغز و مدل گز لقمه ای روکشدار سوهانی می باشد. از گز های لقمه ای مغزدار هم می توان به وجود گز های مغزدار بادامی، مخلوط و پسته ای اشاره کرد. که هر کدام از این انواع گز های مغزدار نام برده برای خود به چند ویژگی تولیدی تقسیم بندی می شود از نظر نوع بسته بندی، طعم گز، وزن بسته بندی، با درصد مغز مصرف شده در تولید گز و نوع فله ای از تولیدات گز لقمه ای.

تولیدات گز لقمه ای اصفهان براساس تعاریف گذشته در بخش های قبل شامل گز های لقمه ای بی مغز با گز لقمه ای مغزدار از سه مدل گز مغزدار لقمه ای پسته، بادام با مخلوط هستند که هر کدام از انها برای خود درصد هایی از مغز ها را در نظر گرفته اند همراه با ان وجود هر یک از طعم های معروف انگبین های گیاهی که براساس ذائقه و سلیقه های مختلف افراد تهیه و تولید شده اند.

مدل های تولیدی گز سوهانی متنوع بوده اند؟

در بین گروه های تولیدی متنوع از انواع گز ها، همانطور که در بخش های قبل هم معرفی کرده ایم یکی از این مدل های تولیدی مربوط به تولیدات گز سوهانی بوده که از جمله تولیدات پرطرفدار و پرفروش گروه تولیدی گز های بدون مغز بوده است. و این گز روکشدار سوهانی تنوعی که در تولیدات خود به بازار مصرف کننده ارائه داده است را در درجه ی اول می توان گفت که شامل تولیدات سوهان گزی بخش اصفهان با قم می باشد که نوع تولیدات گز سوهان قم مدل های گز سوهان حبه ای و گز سوهان نگینی لقمه ای بوده که در نوع مغزدار و بی مغز نیز تهیه می شود ولی از نظر بسته بندی در قوطی های فلزی با اوازن مختلف پر می شود.

گز سوهان صادراتی

و اما تولیدات مربوط به تولیدات بخش گز اصفهان که نوع گز سوهانی ان را می توان در طعم های زعفرانی، هل با تزیین پودر نارگیل و یا کنجد دید که عمده ی تولیدات برپایه ی تولیدات گز سوهان نارگیلی محسوب می شود و همین طور از لحاظ بسته بندی شبیه به تولیدات و بسته بندی های گز لقمه ای هستند. و دیگر ویژگی از تنوع در تولیدات مدل های گز سوهانی را می توان با برند های تولید کننده ی متفاوتی تهیه کرد.

سوهان گزی صادراتی

مرکز تولیدی گز سوهانی اصفهان+لقمه ای

بنابر وجود مرکز های تولیدی بسیار در بخش های مختلف از قطب های تولید کننده ی این شیرینی ایرانی، این بخش را معرفی می کنیم از یکی از بخش های تولید کننده ی گز سوهانی و گز های لقمه ای در انواع گوناگون که برای تهیه و خرید عمده ی هر یک از مدل های معرفی شده می توانید با ما همراه باشید. البته برای دریافت نمایندگی پخش و فروش در بخش های مختلف کشور نیز امکان پذیر می باشد.

سوهان گزی صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید