مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز آردی مخلوط ۱۸ و ۲۸ درصد ۳۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز آردی تولید شده با درصد و اوزان مختلفپرفروش ترین تولیدات از نوع گز آردیفروش گز آردی مخلوط 28%+18%

گز اثلی 303

قیمت گز آردی با گز لقمه ای متفاوت بوده است که دلایل خاص خود را دارا بوده و در این بخش تولیدات از گز آردی در وزن های ۳۰۰ گرمی از نوع مخلوط با درصد های ۲۸ و ۱۸ درصد با قیمت مناسب برای بازار فروش در سراسر کشور عرضه می گردد.

انواع گز آردی تولید شده با درصد و اوزان مختلف

از انواع گز تولید شده در قطب های تولیدی گز کشور چون اصفهان بلداجی از گذشته تا به امروز را می توان همان مدل های تولیدی از گذشته تا به امروز را نام برد و معرفی کرد که مربوط به تولیدات گروه تولیدی گز های لقمه ای با گز آردی بوده که البته گز سکه ای نمونه ی دیگر از مدل های برشی تولیدات گز بشمار می رود ولی نوع گز لقمه ای با گز آردی از مدل های اصیل و سنتی در این گروه تولیدی از شیرینی جات ها محسوب می شود.

گز مخلوط 20%

پس تنوع در این دو گروه تولیدی گز لقمه ای و آردی بسیار بالا بوده و از جنبه های مختلف در تولید را می توان دید که این تنوع را در کار تولید به وجود اورده اند. تولیدات از گز را می توان از نظر نوع مغز مصرفی، طعم های استفاده شده از انگبین های گیاهی، طرح های مختلفی در بسته بندی بکار می رود، درصد های متفاوتی از تولیدات گز های مغزدار و … از عوامل تاثیر گذار بر تولیدات این محصول بوده است و تمامی این عوامل منجر به این شده است که باعث تنوع در کار تولید این محصول گردد.

گز اثلی 303

خب یکی از تولیدات پرفروش در بازار گز را در درجه ی اول اختصاص می دهیم به تولیدات گز لقمه ای بعد از ان گز آردی نیز طرفداران مخصوص به خود را دارا می باشد که از این انواع گز آردی تولید شده باز می توان به همان ویژگی های نام برده از تولیدات اشاره کرد و نسبت داد همراه با ان می توان گفت که این گز اردی در نوع آرد های مخصوص بسته بندی می شود تا منجر به حفظ نرمی و تازگی گز کردد که هم بصورت فله ای و هم بصورت بسته بندی به فروش می رسد.  از نظر بسته بندی تولیدات گز آردی در وزن های ۳۵۰ گرمی به بالاتر هستند بخاطر آرد مصرف شده برای گز اردی بوده که از درصد های گز آردی ۱۰% پسته و مخلوط تا گز های آردی ۴۲% پسته و بادام را شامل می گردد.

گز مخلوط 20%

پرفروش ترین تولیدات از نوع گز آردی

اینکه نوع پرفروش ترین ها از تولیدات گز آردی کدام بوده است بایداینطور معرفی کرد که بستگی به نوع بازار فروش دارد و براساس وجود بازار های فروش متفاوت و متعدد در جای جای کشور شاهد این هستیم که هر یک از تولیدات ارائه شده از گز آردی هم فله ای و هم بسته بندی مورد تقاضای هر بخشی از بازار مصرف کننده بوده پس هر خریداری با در نظر گرفتن نوع بازار فروش ان خواستار خرید این محصول می باشد. و پرفروش ترین ها از تولیدات گز آردی از نظر نوع مغز تولید شده گز آردی پسته ای بوده است که بعد ان گز مخلوط آردی نمونه ی پرفروش دیگر محسوب می شود.

فروش گز آردی مخلوط ۲۸%+۱۸%

در این بخش که تولیدات انواع گز آردی اعم از گلریز با گلدرشت در نوع تولیدات فله ای و گز آردی بسته بندی شده هستند با قیمت های مناسب از درصد های متفاوت در نوع مغز پسته با گز مغز مخلوط عرضه می شود. من جمله تولیدات گز آردی ۱۸% با گز آردی ۲۸% و درصد های بالاتر از طعم های انگبینی.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید