مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گز لقمه ای روکشدار سوهانی فله اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع گز لقمه ای اصفهانویژگی های تولیدی گز روکشدار لقمه ایمرکز تولید و فروش گز لقمه ای روکشدار سوهانی

گز لقمه ای اصفهان که معروف ترین نوع شیرینی این دیار نصف جهان بوده است، در این بخش تولیدات گز لقمه ای روکشدار سوهانی در نوع فله ای و بسته بندی پاکتی یک کیلوگرمی تولید و به طور مستقیم عرضه ی بازار مصرف کشور و بازار های جهانی می گردد.

لیست تولیدات انواع گز لقمه ای اصفهان

لیست تولیدات از مواد غذایی در اصفهان را می توان بسیار متنوع از انواع و اقسام مدل های گوناگون دید و معرفی کرد که یکی از تولیدات ارائه شده در این دیار نصف جهان که به نوعی می توان گفت تولیداتی مشهور و معرف این قطب بود با وجود انواع دیگر تولیدات ولی این محصول شناخته شده تر و معروف تر هم در بازار ایرانی و هم بازار های جهانی می باشد مربوط به تولیدات نوعی از شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی که با نام گز معرفی می شود.

گز ایرانی نمونه ی برتر، معروف و مشهور شیرینی های ایرانی بوده که قدمت چندین ساله دارد و یکی از سوغات دوران پادشاهان گذشته بوده و امروزه به عنوان یک محصول تولیدی جزء محصول صادراتی نیز محسوب می گردد و عمده تولیدات این شیرینی هر ساله روانه ی بازار های جهانی می گردد. خب و اما تولیدات مربوط به گز اصفهان که مشهور به تولیدات گز لقمه ای، گز آردی که هر یک از این دو مجموعه برای خود به دسته های متنوع و متعددی از تولیدات گز تقسیم بندی می شود هر کدام برای خود بازار های خرید فروش مختص به خود را دارند.

یکی از پرطرفدارترین تولیدات گز اصفهان را اختصاص می دهیم به گروه تولیدی گز لقمه ای که به نوعی می توان پرفروش ترین نام برد، این انواع گز لقمه ای اصفهان که در دو مدل گز لقمه ای مغزدار با گز لقمه ای بدون مغز عرضه می شود هر کدام برای خود عطر و طعم خاص و ویژه ای دارد. مدل های گز لقمه ای مغزدار اصفهان که از نوع گز پسته ای، گز بادام با گز مخلوط تشکیل شده می توان با درصد های متفاوتی انها را دسته بندی کرد. دسته ی بندی دیگر از تولیدات این گز لقمه ای بدون مغز هم اختصاص دارد به تولیدات گز سفید لقمه ای با گز لقمه ای روکشدار سوهانی.

سوهان گزی صادراتی

ویژگی های تولیدی گز روکشدار لقمه ای

موضوع این بخش در ارتباط با گروه تولیدات گز لقمه ای بدون مغز اصفهان بوده و با اینکه در دو مدل گز لقمه ای سفید بی مغز با گز لقمه ای بی مغز روکشدار تهیه می شود. مدل گز لقمه ای روکشدار از تولیدات انبوه و عمده در واحد های تولید کننده ی گز ارائه می گردد. گز روکشدار لقمه ای اصفهان که همان گز سوهانی لقمه ای معروف بوده ویژگی هایی همچون تولیدات گز لقمه ای مغزدار را دارا با این تفاوت که فاقد هر گونه مغزی بوده و با یک لایه ی روکشدار سوهان پوشش داده شده است. که در نوع تولیدات گز سوهانی فله ای، گز سوهانی پاکتی با گز سوهانی کادویی ارائه می گردد.

گز سوهان صادراتی

مرکز تولید و فروش گز لقمه ای روکشدار سوهانی

این بخش یکی از واحد های تولید کننده ی گز در اصفهان بوده که عرضه ی تولیدات گز لقمه ای روکشدار سوهانی ان را می توان از نوع تولیدات بسته بندی شده ی متالایز تا سلفون های شفاف تهیه نماید همراه با ان در نوع فله ای و بسته بندی پاکتی یک کیلوگرمی به وزن های ۶ کیلوگرمی پر شده اند. پس جهت دریافت و اخذ نمایندگی های فروش می توانید با این مجموعه در ارتباط بوده و از تولیدات سوهان گزی اعلا اصفهان با قیمت های مناسب خریداری نماید که امکان عرضه و فروش در بازار های صادراتی نیز ممکن می باشد.

سوهان گزی صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید