مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید گز لقمه ای با روکش سوهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع گز لقمه ایویژگی های تولیدی گز لقمه ای با روکش سوهانمرکز تولید و فروش گز سوهانی لقمه ای فله+پاکتی

تولید گز لقمه ای در انواع مختلفی به بازار فروش ارائه شده است که نوع تولیدات گز لقمه ای با روکش سوهان یکی از نمونه های پرفروش بشمار می رود و در مرکز های تولیدی متفاوتی از صورت های مختلف تولیدات به بازار عرضه می شوند من جمله این مرکز تولید.

معرفی تولیدات انواع گز لقمه ای

اینکه بخواهیم تولیدات نوع شیرینی گز را معرفی بکنیم باید گفت که از جمله شیرینی هایی بوده است که در نوع خود طرفداران بی شماری را دارا بوده و تولیدات این شیرینی هم به زمان های بسیار دوری باز می گردد که از گذشته تا به امروز با همان طعم و مزه ی سنتی و اصیل به بازار عرضه می شوند پس می توان گفت این گز ایرانی با اینکه در قطب های تولیدی گز اصفهان با بلداجی تهیه و تولید می گردد هر کدام با اسامی خاصی از نام های تجاری متفاوتی به بازار فروش معرفی شده اند.

و تولیدات از این گز شامل همان گز های معروف گز لقمه ای با گز آردی بوده است که در انواع و اقسام گوناگونی توسط هر واحد تولید کننده ای عرضه می شود و مدل گز لقمه ای از نمونه های پرفروش این گز ها بوده اند که البته گز آردی نیز برای خود جایگاه های خاص فروش خود را دارد که در مدل گز آردی گلریز با گز آردی گلدرشت معرفی شده اند از نوع گز آردی پسته ای، مخلوط با بادام که تشکیل شده از درصد های متفاوت این مغز های نام برده همراه با یکی از طعم های انگبین های گیاهی می باشند.

و اما معرفی تولیدات انواع گز لقمه ای، همان مدل برش گزی که طرفداران بسیاری را در تمامی بازار های پخش و فروش دارا بوده است، در نوع مدل گز های لقمه ای بی مغز با گز مغزدار دسته بندی می شوند. و البته مدل گز لقمه ای بی مغز همان گز ساده سفید رنگ بوده است و نمونه ی دیگر را مدل گز لقمه یا با روکش سوهانی تشکیل داده است و از نمونه ی گز لقمه ای بی مغز ساده بسیار پرفروش تر می باشد. این گز لقمه ای با روکش سوهانی در برند های مختلف تولیدی از درجه های کیفی متفاوتی هم همراه بوده است و در چندین نوع و مدل بسته بندی به بازار ارائه می شود.

از میان نمونه های گز لقمه ای مغزدار معروف هستند به گز لقمه ای پسته، گز لقمه بادام با گز لقمه مخلوط که طبق معرفی هایی که از تولیدات گز آردی مغزدار شد تمام موارد برای نوع گز لقمه ای مغزدار هم لجاظ می شود و تنها تفاوت در تولیدات این دو گروه تولیدی گز لقمه ای با آردی را در مدل بسته بندی محصول می توان دید و نام برد.

ویژگی های تولیدی گز لقمه ای با روکش سوهان

خصوصیت هایی که از تولیدات این گز لقمه ای با روکش سوهان معروف نام برد و معرفی کرد می توان گفت دارای ویژگی خاصی نبوده و کلیه ی مواد اولیه ی مصرفی در تولیدات نوع گز لقمه ای را دارا بوده با این تفاوت که از هیچ گونه مغزی استفاده نمی شود و پایان کاری با یک لایه ی سوهان پوشش داده می شود و از نظر نوع بسته بندی هم شبیه به تمامی انواع گز های لقمه ای مغزدار بوده و البته از نظر نوع بسته بندی هم مشابه همین گز های لقمه ای مغزدار بوده و اینکه از نظر نرخ قیمت خرید فروش با سایر گز های لقمه ای مغزدار متفاوت تر می باشد.

گز سوهان صادراتی

مرکز تولید و فروش گز سوهانی لقمه ای فله+پاکتی

این بخش یکی از مرکز های تولید کننده ی عمده گز لقمه ای و اردی در گروه تولیدات گز بی مغز با گز مغزدار بوده است که می توانید برای خرید هر یک از این انواع گز های نام برده در نوع تولیدات گز فله ای تا کادویی با تولیدات گز لقمه ای پاکتی با ما همراه باشید که براساس نوع تولید گز دارای نرخ قیمت های فروش متفاوت اما مناسب هر بازار پخشی ارائه می گردد.

گز اثلی 303

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید